אימא, אני פיי: חובי סטאר הוא פיי הסנטר החדש

פיית הסנטר חוזרת בגדול, אלא שהפעם מדובר ב - הוא. הוא פיי, הוא נוצץ והוא חובי סטאר. חמוש בהומור עצמי וסטייל מוקפד, הסטאר חובר לדיזנגוף סנטר למסע חלוקת הפרסים הגדול ביותר עד כה, שיתרחש בין 26 ל-29 במרץ

לא פיה, פיי. צילום: אלכס קפלן
לא פיה, פיי. צילום: אלכס קפלן
21 במרץ 2018

תוכן שיווקי | דיזנגוף סנטר

גדול יותר, נוצץ יותר, שמח יותר – נראה שאלה שלושת הפרמטרים שלפיהם פעלו לפני שיצאו לקמפיין ״פיי הסנטר״ החדש בדיזנגוף סנטר. הקמפיין המקורי, פיית הסנטר, התרחש ברחבי דיזנגוף סנטר כבר ארבע פעמים בשנתיים האחרונות וזיכה את העוברים והשבים במתנות שוות. הפעם מדובר בפיי, ולא בסתם פיי, בחובי סטאר.

״יש משהו בחובי שמשדר סטאריות ופאן״, מספר אלכס קפלן, מנהל השיווק של דיזנגוף סנטר. ״הוא איש עם המון קסם אישי ומקצועיות. הקונספט של ׳אמא, אני פיי׳ הגיע ממנו, יש לו המון הומור עצמי וזה מה שהופך אותו לכל כך מתאים״.

בטיזר לקמפיין שפורסם בדף הפייסבוק של דיזנגוף סנטר, ניתן לראות בדיוק למה קפלן מתכוון. הסטאר מביא לידי ביטוי את דמותו הבלתי מתנצלת ושובת הלב גם כאן. הוא מצויד בז׳קט וכנפיים כסופים, מכנסיים שחורים מבריקים, ומשלב בדמות הפיי החדש לוק של רוקסטאר שמצליח להעלות חיוך בלתי נשלט על פני הצופים.

חפשו אותו בחג. צילום: אלכס קפלן
חפשו אותו בחג. צילום: אלכס קפלן

החידוש בדמותו של האיש שכבר הוכיח לעולם שהוא עשוי כוכבים באירוויזיון 2016, הוא לא היחיד שחשבו עליו בדיזנגוף סנטר. בסבב הראשון של פיי הסנטר שעתיד להתרחש בין 26 ל- 29 במרץ יחולקו לא פחות מ-6,000 פרסים, לעומת 250 בלבד בסבבים הקודמים, והם יחולקו הן ברחבי מתחם הקניות והן ברחובות הסובבים אותו. הפרסים, ששוויים הכולל עומד על 320 אלף שקלים, יכללו למעלה מ-70 חנויות בסנטר, קורקינטים חשמליים, סמארטפונים, פלייסטיישנים ואת הפרס הגדול – כרטיס טיסה זוגי לפריז, הכולל גם כרטיסים להופעה של להקת U2.

הפיי החדש. צילום: אלכס קפלן
הפיי החדש. צילום: אלכס קפלן

״אני מרגיש שיש בקמפיין הזה הרבה מעבר לדבר עצמו״, מספר חובי סטאר, ״כשהציגו בפניי את הרעיון, מאוד קסם לי להעניק מתנה ולעשות טוב למישהו סתם ככה. אני אוהב אנשים, אני אוהב את האינטראקציה השמחה איתם, זה הכי כיף שיש״.