איזה עשור: פרויקט אינדיסיטי חוזר עם גון בן ארי מזויף

הרגליים באגם והראש בכוכבים. גון בן ארי ומקהלת זולת (צילום מסך: אינדיסיטי)
הרגליים באגם והראש בכוכבים. גון בן ארי ומקהלת זולת (צילום מסך: אינדיסיטי)

חגיגות העשור לאינדיסיטי יחולו ב-20.8 ב-HOT8 עם קליפים מרהיבים של 14 מוזיקאים והרכבים כולל אסף אמדורסקי, ג'ירפות, סימה נון ועוד. כנסו כנסו וצפו צפו: הקרנת טרום-בכורה ל"מזויף" של גון בן ארי ומקהלת זולת בדרך להופעה בבארבי

10 באוגוסט 2021

למה אנחנו אוהבים את פרויקט אינדיסיטי? ובכן, מה יש לא לאהוב. כבר עשור שלם שהפרויקט מפגיש בין מיטב אמני האינדי הנכונים של הרגע ובין לוקיישנים מיוחדים כדי לייצר מהמפגש וידיאו קליפ לביצוע לייב של אחד משיריהם, והשמחה רבה. במסגרת אינדיסיטי כבר הופקו כמה עשרות קליפים נהדרים, חלקם זכו למאות אלפי ואף מיליוני צפיות ביוטיוב, תוך שמירה על רמה בינלאומית גבוהה של הפקה. תענוג.

השנה, אחרי פגרת קורונה במהלך 2020, חוזרים אנשי אינדיסיטי עם בציר חדש של קליפים מהקאטינג אדג' של האינדי המקומי במסע חוצה ישראל, מדרום לצפון, בלוקיישנים שכללו ערים מרכזיות שהן הבית של המוזיקה האלטרנטיבית או סתם מקומות שמספקים השראה אמנותית ומפגשים דוקו-מוזיקלים מעניינים ואפילו מרגשים.

הסנונית הראשונה מתוך הפרויקט היא קליפ מרים עד מאוד של גון בן ארי ומקהלת זולת בשירם המצוין "מזויף", והוא מובא כאן בהקרנת בכורה (יאיייי!). בן ארי והמקהלה יגיעו לבארבי ב-17.8 (נותרו כרטיסים אחרונים) להשקת ה-EP החדש שלהם שכבר סותם הרבה פיות של הייטרים ואז פותח אותם בשירה אדירה. שווה וגם כדאי.

עוד בליינאפ המצוין של אינדיסיטי 2021: הג'ירפות, אסף אמדורסקי, בוריטו, אודרוב, The Uzi Navon Legacy, עומר מושקוביץ, נומְקֵה, חומר אפל, סימה נון, דניאלה תורג'מן, שוורצמן, אלעד לוי ותמר אפק. הקליפים יוקרנו החל מה-20 באוגוסט במשך חמישה סופי שבוע בערוץ HOT8 ובערוץ היוטיוב של אינדיסיטי.

פרויקט אינדיסיטי נתמך על ידי מפעל הפיס, משרד החוץ ,מועצת חוף הכרמל, עיריית באר שבע חברת כיוונים ו-HOT8; הפקה בימוי ועריכה: בטינה פיינשטיין; צלם: איתן חתוכה; מקליט: יפתח לוינשטיין; מפיק:שחר זלצמן