הבה נרימה: 6 מקומות לצפות בהם בגמר האירוויזיון

למעריצים השרופים וגם לאלה שמשוכנעים שהם צופים בזה רק בקטע אירוני (אל תשקרו לעצמכם) - אספנו עבורכם כמה מקומות שמשדרים מחר את הגמר הגדול. יאללה עדן!

גו עדן גו. צילום: אנדרס פוטינג \ EBU
גו עדן גו. צילום: אנדרס פוטינג \ EBU

גמר האירוויזיון יתקיים מחר בערב (ש') ברוטרדם לאחר שנת הפסקה בשל המגיפה, וזו כבר סיבה טובה למסיבה. תוסיפו לזה את מה שנראה כמו סופו של סבב הלחימה האחרון, כך שבכלל זה סימן טוב עבורנו לצאת להתאוורר קצת, ומה יכול להיות יותר טוב מצפייה משותפת בעדן אלנה שלנו עם חברים וזרים. אספנו עבורכם רשימה של כמה מקומות שישדרו מחר את הגמר הגדול.

1. מסיבת גמר בלימה לימה

המועדון האהוב שבכל ימות השנה משמש כשגרירות האירוויזיון בתל אביב נערך לגמר עם מסיבה מיוחדת וכמובן – הקרנת התחרות. מדובר בהפקה משותפת של המקום ביחד עם Utside ועל העמדה צפוי לעלות סתיו בן יקר. הכניסה היא בחינם עד 23:00 בכפוף להרשמה מראש באמצעות הודעת ווטסאפ למספר: 0542467906.
לימה לימה, לילינבלום 42. לפרטים נוספים

2. גמר של מלכות ונסיכים

בגג היפה והמהודר של הנסיך בנחלה יערך אירוע הקרנה מהודר לא פחות. את הערב ינחו שתי המלכות המקומיות אריקה ומיס היפנוטיק, כפי שהמארגנים מבטיחים "עם פרשנויות מדויקות ולא מתנצלות, נאמברים ססגוניים" ואיך לא, מלא גלאם. הנאמבר הראשון מובטח כבר ב-21:00. כרטיס יעלה לכם 65 שקל והוא כולל משקה ראשון.
הנסיך, נחלת בנימין 18. לפרטים נוספים

3. מועדון המעריצים חוגג באוזןבר

אם אתם מחפשים לצפות וגם לחגוג עם המקצוענים באמת, כדאי לכם לשקול צפייה באוזןבר, שם מתקיים אירוע של מועדון המעריצים הרשמי של האירוויזיון. מבטיחים שם רחבת ריקודים ומוזיקה החל מ-20:00 ולאחר מכן, כמובן, צפייה משותפת בשידור. חברי המועדון נהנים מכניסה חופשית, אך גם אלה שלא ישלמו מחיר צנוע של 20 שקל.
אוזן בר, קינג ג'ורג' 48. לפרטים נוספים

לא, זה לא בהכרח פוליטי: 6 דברים שלמדנו מחצי גמר האירוויזיון

4. עם ההיפסטרים היפים שלי, בקטע אירוני (או לא)

בגינת הפיי היפה שבין רוטשילד לאחד העם תתקיים גם השנה הקרנה של הגמר. בין לבין תנגן לנו די ג'יי אלמוג לבר המעולה, ותוכלו ליהנות ממשקאות מעניינים בצבעים משונים. האירוע הוא בחינם, פשוט לבוא וזהו בגדול. המקום נפתח ב-19:00.
הפיי, אחד העם 54. לפרטים נוספים

5. בבר השכונתי, עם בירה

אם אתם פחות בקטע של אירוע המוני ומסיבתי, אבל ממש בעניין של צפייה משותפת עם חברים על בירה, בר הסטאקס החביב והשכונתי מציע לכם בדיוק את זה. מתחילים מתי שמתחילים, מסיימים מתי שמסיימים, והכי חשוב – מרימים לעדן שלנו ("שעשתה למריה קארי בית ספר!").
הסטאקס, מזא"ה 49. לפרטים נוספים

6. שמחה גדולה הלילה

בר נוסף שישדר את הגמר הגדול הוא לילה החדש ביבנה שנפתח באחרונה על חורבות האוויטה. מדובר בלוקיישן שמעוניין לשמר את הגחלת של הבר האהוב שקדם לו, וגמר האירוויזיון הוא בהחלט אירוע חשוב בלו"ז השנתי. יואב ארנון צפוי לעלות על העמדה, ובמקום ממליצים לשריין שולחן במספר הבא: 050-9638079. גם כאן אין שעה נקובה, אבל מומלץ להגיע מעט לפני וליהנות מקוקטיילים ונשנושים מעניינים.
לילה, יבנה 31. לפרטים נוספים