דייויד בואי יוציא 8 אלבומים חדשים

חגיגת הפוסט-מורטם של דיוויד בואי תגיע לשיאה ביום התקליט באפריל, אז ייראו אור תקליט נדיר מ-1977, הגרסה המלאה ל“Let’s Dance" ותקליט ויניל של "Aladdin Sane", שחוגג 45

דיוויד בואי: ההופעה האחרונה בטור של "זיגי סטארדאסט" בלונדון, יולי 1973. צילום: Getty Images
דיוויד בואי: ההופעה האחרונה בטור של "זיגי סטארדאסט" בלונדון, יולי 1973. צילום: Getty Images

לאחר מותו של דיוויד בואי פרסם אתר ניוזוויק כי האמן המוערך הכין כמה הקלטות לפרסום עתידי – והוא לא איכזב. אחרי האי-פי "No Plan", המארז "?Who Can I Be Now" שכלל את האלבום הגנוז "The Gouster" והוצאה מחודשת ל"Labyrinth", בקרוב ייראו אור שמונה אלבומים חדשים.

על פי הפרסום במגזין המוזיקה המקוון "Consequence of Sound", האלבומים ייראו אור בשבועות הקרובים. שתי הוצאות מחודשת כבר הוכרזו בחודש שעבר – "Aladdin Sane", האלבום השישי של בואי שחוגג השנה 45 ויודפס על ויניל, ו"Changestwobowie" (ייצאו ב-20.4 וב-13.4, בהתאמה).

דיוויד בואי בלונדון, מאי 1973 (צילום: GettyImages)
דיוויד בואי בלונדון, מאי 1973 (צילום: GettyImages)

עוד כתבות מעניינות:
מיקסטייפ דיוויד בואי עם שיר מכל אלבום
רגעי הסטייל הגדולים של דיוויד בואי
בחנו את עצמכם: איזה דיוויד בואי אתם?

שלושה אלבומים נוספים ייצאו ביום התקליט הקרוב, ה-21 באפריל. השלישייה הזאת תכלול את ההופעה האיקונית בלונדון ב-78', "Welcome To The Blackout", תקליט ויניל שיכלול לראשונה את הגרסה המלאה של “Let’s Dance” ואת "Bowie Now" – תקליט נדיר מ-1977 שישווק לראשונה באופן מסחרי.

במקביל לחגיגה הזאת, בימים אלה מוצגת בברוקלין תערוכה לונדונית תחת השם "David Bowie Is". התערוכה מגוללת את 50 שנות הקריירה שלו, החל מאוסף הנעליים המעוצבות שלו ועד כפית הקוק שלו משנות ה-70. במסגרת התערוכה נמכרים שלושה אלבומים נוספים: “Time”/”The Prettiest Star” מ-1973; מיני אלבום (ויניל) "Live in Berlin" מ-1978; והוצאה מחודשת ל"iSelect" מ-2008.

בואי מת בינואר 2016, בגיל 69, לאחר מאבק של 18 חודשים בסרטן – ושלושה ימים אחרי שיצא אלבומו ה-25, "Blackstar". הוא נחשב לאחת הדמויות המכוננות ביותר שפעלו בחמשת העשורים האחרונים, שינה ועיצב מחדש את עולם המוזיקה ולא הפסיק להמציא את עצמו מחדש. הסינגל האחרון שהוציא היה "Lazarus" – דמות מהברית החדשה של אדם שהוקם לתחייה על ידי ישו ושמו מזוהה עם חיי נצח או קימה מהמתים.