קיץ בנמל תל אביב

אל תשכחו לקחת את הילדים: אירועי קיץ בנמל תל אביב

נמל תל אביב מתכונן לקיץ. צילום: יח"צ
נמל תל אביב מתכונן לקיץ. צילום: יח"צ

מי אמר שאין מה לעשות עם הילדים בקיץ? נמל תל אביב ממשיך במסורת אירועי התרבות והבילוי לכל המשפחה באוויר הפתוח. ההצגות, התערוכות, ההפעלות והסדנאות - כל הפרטים

26 ביוני 2018

החופש הגדול בפתח והצורך למצוא מה לעשות במהלך היום עם הילדים נמצא בשיאו. איפה מוצאים מקום עם מגוון פעילויות, סדנאות, הצגות ותערוכות שלא קורע את הכיס? אתם לא צריכים לשבור את הראש. גם השנה ממשיך נמל תל אביב במסורת הפעילויות לכל המשפחה ויוצר את הפתרון המושלם: הצגות, הפעלות, סדנאות ותערוכות, והכל על רקע נוף המים והבריזה המרעננת שאפשר למצוא רק שם.

[tmwdfpad]הכניסה ברובה חופשית ומספקת לכם ימים שלמים של שקט נפשי – שוק הנמל הסמוך ושלל המסעדות במקום אפילו יסגרו לכם את הפינה בכל מה שקשור בסוגיית האוכל. בתוספת שלל הפעילויות לכל המשפחה, נראה שזו הקייטנה הכי טובה שהילדים שלכם יהיו בה הקיץ. מקווים שארזתם תיק, כי אתם הולכים לגור בנמל הקיץ.

נמלצ'יק בארגז החול

מתחם ארגז החול בנמל תל אביב מזמין אתכם להתארח בו עם מגוון סדנאות והפעלות מיוחדות. ארגז החול הענקי יעוצב בצבעים קיציים, יארח תיאטרון רחוב, המון כלי משחק לילדים, סירת מפרש לבנה שעליה יוכלו הילדים לצייר ולכתוב, פעילות חוויתית של פיסול ובניית ארמונות בחול, מסלול מירוצים של גלגול כדורים, בובת התינוק המתנפחת הגדולה בארץ ועוד ועוד ועוד! אתם יכולים לשבת ולהשקיף מהצד בפינות הישיבה להורים. המלצה שלנו? תתארגנו על משקה קר ותהנו מהבריזה ומשעת השקט שניתנה לכם.

נמל תל אביב. צילום: כפיר סיוון
נמל תל אביב. צילום: כפיר סיוון

9.7־18.7, ראשון־חמישי 17:30־20:00  

שיעור יוגה לקטנטנים

מדי יום שלישי בשעה 17:30 במתחם הטריבונה של נמל תל אביב, יתקיים שיעור יוגה לילדים ולהורים בהדרכת קים דניאלי, מורה מוסמכת ליוגה לילדים והורים. דניאלי בונה את שיעורי היוגה ממשחקים וסיפורים המעודדים קשב משפחתי ותעביר אתכם מסע של הרפתקה, משחק והרפיה. הילדים ילכו לישון בשקט בסוף היום (אנחנו מבטיחים), ואתם תקבלו אחלה חימום לשיעור היוגה השבועי שלכם.

הצגות לכל המשפחה

מישהו אמר תרבות ולא קיבל? נמל תל אביב יארח גם השנה את מופעי הקיץ של מיטב התיאטראות בארץ, ובחינם! "המפוזר מכפר אז"ר", "הביצה שהתחפשה", "ספר הג'ונגל" ועוד מגוון הצגות יעלו תחת כיפת השמים, באמפי התיאטרון שבחלקו המזרחי של הנמל (הטריבונה). ההצגות יחלו בשעה 18:30 מדי יום שלישי, מ־3.7 עד 21.8.

הצגות ילדים. צילום: יח"צ
הצגות ילדים. צילום: יח"צ

3.7 – "דלת הקסמים" (תיאטרון ברלינר) בכיכובה של רוני דואני

10.7 – "מה קורה עם שבתאי" (תיאטרון קליפה)

17.7 – "סוד המעיין הנעלם" (תיאטרון המטמון)

24.7 – "ארץ עוץ שלי" (תיאטרון גושן)

31.7 – "ספר הג'ונגל – יחד לעולם" (תיאטרון אשרוב)

7.8 – "המפוזר מכפר אז"ר" (תיאטרון ארצי לנוער)

14.8- "הביצה שהתחפשה" (תיאטרון שלנו)

21.8 – "מופע סיום – מחזמר קומי לרגל 70 שנה למדינה" (תיאטרון אורנה פורת)

פארק השלג בנמל

הישרדות בחודשים החמים של הקיץ אינה קלה, ובמתחם הנמל תמצאו את הפתרון המושלם לפעילות צוננת ומהנה – פארק השלג הראשון מסוגו במתחם. במקום תמצאו מגוון אטרקציות לילדים כגון מגלשת קרח באורך 40 מ', מגרש משחקים בשלג אמיתי, רחבת החלקה על קרח, בניית איש שלג, משחקי מחשב, מכוניות שלג ועוד. פארק השלג הענקי הזה שיתקיים בהאנגר 11 בנמל, אינו שוכח את המבוגרים ומציע מסיבות בשלג אחרי שעות הפעילות היומית ולתוך הלילה

23.7־31.8, האנגר 11

רכישת כרטיסים בטלפון: 2207* או באתר

תערוכת הלגו של שון קני

במתחם האנגר 11 שבנמל תל אביב תוצג לראשונה בישראל תערוכתו של אמן הלגו הבינלאומי שון קני (Sean Kenny). קני, המכונה הידוע כ"מומחה לגו מוסמך", יציג בתערוכה 25 דגמים מגוונים ומשעשעים שיגרמו לילדים שלכם לגלות מחדש את חדוות קוביות הלגו שאנחנו מכירים טוב כל כך.

תערוכת הלגו. צילום: יח"צ
תערוכת הלגו. צילום: יח"צ

בתוך מתחם התערוכה יתקיים אזור פעילות אינטרקטיבית לכל המשפחה שבו תמצאו רובוט, אוסף כלי רכב מכל הזמנים עם עמדות הפעלה ומסלולי אתגרים לג'יפים. כמו כן יהיו במקום עמדות צפייה במציאות מדומה בתלת ממד.

26.7־31.8, ראשון־חמישי 8:30־20:00, שישי 8:30־16:00, שבת 8:30־19:30, אולם הפדרציה, מתחם האנגר 11, רכישת כרטיסים בטלפון: 3402* או באתר

Magnum Bar 2018

מגנום בר 2018. צילום: יורם אשהיים
מגנום בר 2018. צילום: יורם אשהיים

מגנום בר חוזר לנמל תל אביב והפעם בשיתוף פעולה עם השף יוסי שטרית! בר שלגוני הגורמה חוזר עם טעמים חדשים ומטריפים שחוגגים את החטיף הקיצי הכי טעים שיש. המגנום בר יעוצב באלמנטים חיתיים ויציע תפריט שלגונים נועז ומפנק מאי פעם. התפריט יכלול עשרה שלגונים בהשארת קינוחים אהובים ויכלול תוספות מיוחדות שאי אפשר להשיג באף מקום אחר. אל תחמיצו

רחבת הדק הצפוני, נמל תל אביב, 24.7 – 25.8 | א'-ה' בין השעות 23:00-17:00, מוצ"ש 21:30 ועד חצות