כשהגויים מתפננים, היהודים מרוויחים: למה שני הוא היום הטוב בשבוע?

מרגישים שתחילת השבוע ריסקה לכם את הצורה? יום שני הוא היום שבו אתם יודעים ש"משחקי הכס" ו"ריק ומורטי" יחכו לכם בבית כשתחזרו מרוטים מהעבודה. רביצה נעימה. מהו היום הטוב ביותר בשבוע? פרוייקט מיוחד לחג

ריק ומורטי (צילום מסך)
ריק ומורטי (צילום מסך)
14 בספטמבר 2017

מרגישים שתחילת השבוע ריסקה לכם את הצורה משל הייתה מקדחת ענק של ישראל כץ? תחזיקו מעמד, יום שני איז קאמינג. יום שני הוא היום שבו אתם יודעים שמשהו טוב יחכה לכם בבית כשתחזרו מרוטים מהעבודה. הוא שואב את כוחו מהיום שקדם לו – יום ראשון; יום שבו הגויים מתפננים בבית מחד גיסא, ומהרהרים במיאוס בשבוע שבפתח מאידך גיסא. אי לכך יום ראשון הוא היום שבו משודרות כמעט כל הסדרות החזקות בטלוויזיה האמריקאית. כן, זה עדיין ראשון.

לימים נוספים
ראשון
שני
שלישי
רביעי
חמישי
שישי

לפי כתבה שפורסמה ב"ניו יורק טיימס" ב־2014, למסורת הטלוויזיונית הזאת יש סיבות "היסטוריות, אנתרופולוגיות ולוגיסטיות". לדידו של הכותב דייב איצקוף, הקשר הקמאי לרצועת השידור של מוצאי יום ראשון (שהיא כבר למעשה יום שני אצלנו) מעורר אצל הצופים פתיחות מיוחדת לסיפורים ולחוויות של אחרים. מה שתגיד, דייב. בכל מקרה, עם הסדרות המצוינות ששובצו ברצועה זו לאורך שנים נמנות "הסופרנוס", "עמוק באדמה", "טרו בלאד", "האישה הטובה", "בלש אמיתי", "הומלנד", "גירלז", "משחקי הכס", "ריק ומורטי" ועוד. בחסות הפרשי השעות ועם קצת עזרה מהאנשים הטובים באינטרנט, מה שמרכך לאמריקאים את החזרה למשרד נהפך במחוזותינו לפרס תנחומים על כך שצלחנו שתי חמישיות מהשבוע. רביצה נעימה, ואל תשכחו לעבור לקנות חטיפים.

[interaction id="59ba3dbce2f851000156d45a"]