אסף אמדורסקי: מחר עולים לבלפור עם שכפ"צים ולפידים

היוצר קרא לעוקביו בפייסבוק לציין את יום הבסטיליה בהפגנה המונית נגד נתניהו והזהיר: "הכלבלב לביטחון פנים כבר הזמין את היס"מ... ככה זה בדיקטטורות"

אסף אמדורסקי. צילום: בן פלחוב
אסף אמדורסקי. צילום: בן פלחוב

אסף אמדורסקי ממשיך לסמן את עצמו כאחד הקולות הבולטים במחאה נגד נתניהו, כשהיום (שני) פרסם פוסט בפייסבוק בו קרא למפגינים לעלות לבלפור מחר, ביום הבסטיליה, מצוידים בלפידים. "מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל ענף המוזיקה, האירועים, התיאטרון, הסטנדאפ, הברים, בתי קולנוע, מועדונים, חדרי כושר וכל מה שמריח מתרבות או פנאי ולמוטט אותו על מאות אלפי עובדיו, ארשה לעצמי להדהד כאן תאריך חשוב: מחר 14.7. יום נפילת הבסטיליה", כתב.

אמדורסקי קרא לכל מי "שיש לו אפשרות להשיג לפידים (תנועות הנוער למשל, שנסגרו אף הן על ידי הנוכל בעל הבלורית עם התו הסגול) או סתם סיר או צופר מוזמן לסור לבלפור להשמיע את מחאתו בצורה ברורה, לגיטימית וישירה!".

בדרך כלל העמוד פה נוהג לפרסם מופעים ואירועי מוזיקה אבל מכיוון שהנאשם מבלפור החליט לבדו (פה אחד, קרחת אחת) לעצור את כל…

פורסם על ידי ‏אסף אמדורסקי‏ ב- יום ראשון, 12 ביולי 2020

בהמשך מנה היוצר את הסיבות שבגללן נתניהו מעל בתפקידו. "נבחר ציבור שמשתמש בזכר השואה למטרות פוליטיות ובה בעת מצביע נגד קצבאות לניצולי שואה – הוא נוכל!", כתב והוסיף: "נבחר ציבור שמעלה לעצמו את המשכורת ומסדר לעצמו הטבות מס אדירות בזמן שהוא מטיל סגר על המשק ומדרדר מיליון וחצי לקו העוני – הוא נוכל!".

אמדורסקי הזהיר את מי שמתכננים להגיע: "תביאו שכפ"צים כי הכלבלב לבטחון פנים כבר הזמין את היס"מ ואולי גם את מג"ב… ככה זה בדיקטטורות, מפעילים את שירותי הביטחון נגד העם".

אמדורסקי עורר סערה כשהתראיין במוצאי שבת לחדשות 13 מההפגנה שהתקיימה בכיכר רבין, אז אמר כי ראש הממשלה הוא "נוכל שצריך ללכת לכלא או לבית משוגעים". מבין היוצרים המוכרים, הזמר ניצב כרגע כמעט לבדו בחזית המחאה. רבים עדיין חוששים להביע עמדה ברורה נגד נתניהו, חוץ ממעטים כמו נירו לוי, רמי פורטיס ומוקי.