בעקבות תביעת אקו"ם: שבוע בלי סלקום TV?

בית המשפט אסר על סלקום TV להציג תכנים המכילים יצירות מוזיקליות בשבוע הקרוב, זאת בשל טענת אקו"ם כי לא הועברו אליה תמלוגים. סלקום TV: פועלים ברישיון ומשלמים תמלוגים, מדובר בניסיון לפגוע בתחרות

"משיח" (צילום: מיכל אפרתי)
"משיח" (צילום: מיכל אפרתי)
6 בפברואר 2019

האם סלקום TV לא תוכל לשדר בקרוב תכנים? אתמול (שלישי) הגישה אקו"ם תביעה נגד החברה בגין אי תשלום תמלוגים על שימוש במוזיקה מהרפרטואר שלה. באופן חריג בית המשפט קיבל החלטה כבר הבוקר, ואסר מיידית על סלקום TV לשדר תוכן המכיל יצירות מוזיקליות – סרטים וסדרות – עד להסדרת התביעה, על סכום של יותר מ־11 מיליון ש"ח. ההחלטה ניתנה במעמד צד אחד ותקפה לשבוע הקרוב בלבד, עד שסלקום תציג מסמכים המוכיחים שיש בידה רישיון וכי היא משלמת תמלוגים כפי שהיא טוענת.

גם באקו"ם הופתעו ממהירות ההחלטה של בית המשפט. באגודה ביקשו לציין כי לאורך ארבע השנים האחרונות (סלקום TV הושקה בסוף 2014 – נ"ו) הם פנו לסלקום כדי להסדיר את החוב, אך ללא הועיל.

עוד כתבות מעניינות:
"סיפורה של שפחה" עונה 3: כל מה שצריך לדעת
האובססיה של נטפליקס לטד באנדי מסמלת את כל מה שרע בה
"בלש אמיתי" חוגגת את הפאלפ המודרני

מסלקום TV נמסר: "סלקום פועלת בהתאם לתנאי הרשיון שהוסכם עם אקו"ם ומשלמת תמלוגים זמניים בגובה התשלומים שמשלמות יס והוט. סלקום מתנגדת לדרישה המפלה וחסרת הבסיס של אקו"ם שסלקום תשלם תשלום גבוה משמעותית מזה המשולם על ידי יס והוט, אפליה שתפגע בתחרות".

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד