כרטיס לווסטרוז: אתרי הצילום של "משחקי הכס" ייפתחו למעריצים

רשת HBO הכריזה כי האטרקציה המטורפת תיפתח ב-2019 בצפון אירלנד בקנה מידה שטרם נראה. חוץ מאתרי הצילום של "משחקי הכס" (בהם טירת ווינטרפל) יוצגו גם תלבושות ואביזרים

משחקי הכס (צילום באדיבות yes)
משחקי הכס (צילום באדיבות yes)
26 בספטמבר 2018

"משחקי הכס" תגיע לסיומה עם העונה השמינית שתעלה באפריל (כל הפרטים כאן), וחוץ מהפריקוול שבדרך, למעריצים יש עוד סיבה לא לשקוע לדיכאון: רשת HBO הכריזה השבוע כי ב-2019 תפתח למעריצים חלק מאתרי הצילום האיקוניים בצפון אירלנד, ותהפוך אותם לאטרקציה תיירותית.

הרשת הבטיחה כי הפרויקט הזה הולך להיות בקנה מידה שהמעריצים טרם הכירו (ווינק ווינק לאולפני הארי פוטר?). לצד סיור באולפני Titanic Studios, שם נעשו צילומי הפנים, אלו חלק מהאתרים החיצוניים שעשויים להיפתח: טירת ווינטרפל, טירת שחור ומעלה מלך (King's Landing), בירת ווסטרוז. המעריצים ייחשפו גם לתלבושות, אביזרים, כלי נשק, מודלים ועוד חומרי הפקה.

טירת ווינטרפל (מתוך "משחקי הכס")
טירת ווינטרפל (מתוך "משחקי הכס")

עוד כתבות מעניינות:
"משחקי הכס" עונה 8: כל מה שצריך לדעת
הפריקוול החדש של "משחקי הכס": כל הפרטים
בחנו את עצמכם: מי אתם במשחקי הכס?

"HBO נרגשת לחגוג את עבודת צוות הקריאייטיב של 'משחקי הכס' באמצעות הצגת הלוקיישנים והזמנת המעריצים לבקר בצפון אירלנד כדי לחקור את ווסטוורז באופן אישי", נכתב בהודעה הרשמית. "ההזדמנות לחגוג את תפקידה המכריע של אירלנד במורשת הסדרה ולחלוק את התרבות, היופי והחום שלה היא השראה גדולה לפרויקט".

"משחקי הכס" (תמונה באדיבות yes)
"משחקי הכס" (תמונה באדיבות yes)

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד