צעיר, מוגזם, צבעוני ומוכשר: באד באני הוא מלך הסטייל החדש שלנו

עם לק בציפורניים, מיליון חליפות ספורט צבעוניות ואוסף לא הגיוני של משקפי שמש, באד באני פילס את דרכו היישר למקום הראשון בטבלת אייקוני האופנה שלנו. הכירו את המלך החדש של הסטייל בתעשיית המוזיקה, הראפר שגברים רוצים להיות כמוהו, ונשים רוצות לגנוב לו בגדים מהארון

באד באני. צילום: גטי אימג'ס
באד באני. צילום: גטי אימג'ס
22 באוקטובר 2018

כשבאד באני התחיל לעשות ראפ בספרדית על מקצבים של טראפ הוא כנראה לא חשב שתוך שנתיים הוא יופיע בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית לצד קארדי בי וג'יי בלווין. הלהיט המשותף של השלושה, "I Like It", חרך מצעדים בכל היבשת ולעומת קארדי או בלווין שכבר היו מוכרים לקהל הרחב – זו היתה חתיכת הזנקה לקריירה של באני שהפך לפרצוף מוכר במיינסטרים. בקיצור, אין ספק שהשת"פ הטרי שלו עם דרייק נחמד, אבל אנחנו פה כדי לדבר על הסטייל.

https://www.instagram.com/p/Bkq7NnugALf/

הקהל שעוקב אחרי באד באני (בניטו אנטוניו מרטינז אוקאסיו) עוד מימיו האלמוניים יחסית בסאונדקלאוד מכיר את הסטייל הייחודי של הראפר המוכשר מפורטו ריקו – רק בן 24 וכבר עושה סימנים של פאשן אייקון היסטרי. בניגוד לרפארים אחרים שבדרך כלל נראים כמו גיבוב של קלישאות, השעטנז של באד באני אמנם מבוסס על כמה מעקרונות הז'אנר – תכשיטים, תספורות מעוצבות בקפידה, סניקרס, חליפות ספורט – ועם זאת מייצר אסתטיקה חדשה שהולמת אותו מאוד ומשלימה באופן נהדר את תדמית הדנדי הכי חם בשכונה.

לא נגזים אם נגיד שלאיש יש ארון חלומות שגברים ונשים כאחד ישמחו לגנוב ממנו כמה פריטי מפתח. עד עכשיו, סימני ההיכר שלו כוללים משקפי שמש צבעוניים, לק על האצבעות, שעון מאסיבי וצבעים עזים. יליד הניינטיז הזה לוכד את רוח העשור באופן מדויק ומוסיף את אינטרפרטציית המילניום שלו לצד הפרזות אגלי-ביוטיפול כמו חליפת ג'ינס של לואי ויטון. האם פארל וויליאמס מתחיל להרגיש את באני נושף בעורפו? מאוד לא נתפלא לגלות שכן. הנה כמה מהלוקים האהובים עלינו:

View this post on Instagram

¿Que canción quieres que te toque? ????

A post shared by BAD | BUNNY (@badbunnypr) on

https://www.instagram.com/p/BghXQrSADt0/

https://www.instagram.com/p/BfjFP9qHM0r/

https://www.instagram.com/p/BbStf5nnvpp/

View this post on Instagram

Ponle caption

A post shared by BAD | BUNNY (@badbunnypr) on

View this post on Instagram

HoY mE LevAnTé ConTeNtO hOy mE LevAnTé FeLiiiiZzzz

A post shared by BAD | BUNNY (@badbunnypr) on