לחיי האהבה: בדקנו מה התל אביבים מחפשים באפליקציות הדייטינג

מה יעלה לכם את האחוזים, חוץ מלהיות מרגי. צילום: יח"צ באמבל
מה יעלה לכם את האחוזים, חוץ מלהיות מרגי. צילום: יח"צ באמבל

אפליקציות ההיכרויות הפכו את תחום הדייטינג על ראשו, ושוק הבשר של הרווקים-רווקות הפך למכרה דאטה אחד עצום. אז שמנו את הקסדה ויצאנו לכרות באפליקציית באמבל. על פי מה תל אביבים מסננים ואיזה תוספת קטנה תגדיל את המאצ'ים שלכם ב-38 אחוז?

11 באוגוסט 2022

ט"ו באב, כמו כל חג אהבה, לא עושה חסד עם אוכלוסיית הרווקים. ימי אהבה מיועדת למאוהבים, אך אחינו ואחיותינו הרווקים והרווקות אוהבים כרגע בעיקר את החתול והבית והלבד, לפעמים. קצת קשה לומר שהם "אוהבים" להחליק באפליקציות, כי זה לא סוד שלא פשוט שם בחוץ. יש היאמרו אפילו שהחיים הם לא קיבוץ. לא שבקיבוץ יותר קל למצוא דייט. עם זאת, כאות תמיכה ברווקים ביום קשה זה, הבנו שידע זה כוח וביקשנו מאנשי Bumble, אפליקציית ההיכרויות היותר חביבה עלינו (בכל זאת, בנות מתחילות עם בנים זה אחלה) לחלוק איתנו קצת מהנתונים של מאגר הרווקים/רווקות הגדול שלהם, בתקווה שזה יוכל לעזור לכם לתפוס מאצ'.

צילום: יח"צ באמבל
צילום: יח"צ באמבל

אז לפני הכל, הנה סיבה לגאווה בועתית – תל אביב היא העיר המובילה בישראל בשימוש באפליקציות היכרויות. בכל הנוגע לסינון החיפוש, הרווקים התל אביבים לרוב מסננים על פי כוונת ההיכרות (כלומר, איזה סוג מערכת יחסים האדם מחפש), על פי האדם מעשן או לא, ובאופן חצי מפתיע – גם על פי הדעות הפוליטיות. כן, מסתבר ששמאלנים וימנים לא כל כך רוצים להצמיד את אברי הרביה שלהם. סליחה, זו דרך דיי גרועה להתייחס לדייטינג.

מתוך מאגר הרווקים והרווקות, שני שליש (63%) הצהירו שהם מחפשים זוגיות, לפחות בפורמט כלשהו (היי, אנחנו לא פוסלים זוגיות פתוחה), ומסתבר שאם לא סימנתם באפליקציה מה כוונות ההיכרות שלכם – סיכוי מציאת המאצ' שלכם יורדים ב-23%, שזה לא מעט. עוד פרט מעניין הוא שמשתמשים שהוסיפו תג התעמלות – כלומר, פירוט על מידת פעילויות הספורט – קיבלו 38% יותר התאמות מאשר אלו שלא. אז תתחילו לזוז, או לכל הפחות להתיימר להיות ספורטיבים, כי רק 16% ממשתמשי האפליקציה עושים זאת נכון לעכשיו.

האם היא תהיה המאצ' הבא שלכם? ברור שלא, זו דוגמנית סטוק פוטו. צילום: יח"צ באמבל
האם היא תהיה המאצ' הבא שלכם? ברור שלא, זו דוגמנית סטוק פוטו. צילום: יח"צ באמבל

אך הפרט המפתיע מכולם מגיע דווקא מהגדרות הרדיו של הדייט. זו כבר הפכה לבדיחה שתל אביבים לא מוכנים לצאת מגבולות איילון-הירקון כדי למצוא שידוך, אבל נראה שהקלישאה לא מבוססת על אמת. 3 מתוך 4 תל אביבים (75%) הגדירו את רדיוס ההיכרות ליותר מ-50 ק"מ. לשם הפרופורציות, זה אומר שתל אביבים יהיו מוכנים להגיע גם עד אשדוד או חדרה עבור הסיכוי לאהבה.

ולקינוח, בבאמבל ערכו סקר מקוון שנערך על ידי חברת iPanel עם מדגם של יותר מאלף רווקים ורווקות ברחבי ישראל, ומצאו מה אנשים מחפשים – הפרמטר הכי חשוב אצל הרוב (75%) היה תחומי עניין משותפים, כשאצל נשים החשיבות אפילו משמעותית יותר (80%). אחרי במדרג החשיבות הגיע אינטליגנציה והשכלה (65%), ומראה חיצוני (63%), ואצל נשים, מספר זהה סימנו גם תמיכה בשיוויון מגדרי בתור פרמטר. כן, הרבה דרישות. זה עולם הדייטינג חברים, אנחנו מאמינים בכם ומתפללים לטובת המאצ' הנכון, אמן.