לראשונה: אסוס עיצבה אוברול עבור נשים בכיסא גלגלים

ענקית האופנה שחררה בימים האחרונים דגם חדש שעוצב במיוחד עבור נשים עם צרכים מיוחדים המבקשות לבקר בפסטיבלים. הוא מוצע למכירה באתר עבור 50 פאונד

המעצבת קלואי בול־הופקינס. צילום: אסוס
המעצבת קלואי בול־הופקינס. צילום: אסוס

סוף כל סוף עלה אתר אסוס לכותרות בהקשר אחר מ"שכר רעב" ו"תנאים לא הוגנים". ענקית האופנה שחררה בימים האחרונים דגם חדש שעוצב במיוחד עבור נשים המוגבלות לכיסא גלגלים. מדובר באוברול חסין מים בצבעי הקשת, שעוצב במיוחד עבור עונת פסטיבלי באירופה הידועה במזג אוויר הפכפך, בשיתוף פעולה הדוק עם קלואי בול־הופקינס, עיתונאית ב־BBC ואתלטית המוגבלת לכיסא גלגלים. הדגם מוצע למכירה באתר כעת ומחירו עומד על 50 ליש"ט. הופקינס־בול עצמה היא אחת מהדוגמניות המופיעות האתר עם האוברול.

על פי כתבה שעלתה אמש באתר האופנה Racked, הרעיון עלה בראשה של בול־הופקינס בשנה שעברה, בעקבות חוויה שלילית שעברה בפסטיבל המוזיקה ספלנדור בנוטינגהאם שבאנגליה. כשהחל לרדת גשם, עמדו בפניה כמה אפשרויות: ללבוש פונצ'ו מפלסטיק שהפריע לה לנוע באמצעות הכיסא או להשתמש במטריה ולבקש מחברה שתדחוף אותה. היא החליטה לוותר ונשארה במקומה, אך נאלצה לעזוב לפני סוף ההופעה. "אחרי זה אמרתי לעצמי שזה חייב להשתנות", היא אמרה לאתר.

מתוך אתר אסוס. צילום: אסוס
מתוך אתר אסוס. צילום: אסוס

עוד כתבות מעניינות:
האינסטגרם שמוקדש לנעליים מגוחכות
מוצרי החובה שיעזרו לך לשור את הקיץ
בני הזוג השפים שחיים במאורת שחיתות

לאחר שעיצבה חליפה יחידה עבור עצמה באמצעות תופרת, היא החליטה ליצור קשר עם כמה חברות אופנה במטרה להפיץ את הבשורה. בסופו של דבר, הוחלט על שיתוף פעולה עם אסוס, שבסופו נוצר אוברול צבעוני עם בטנת טריקו רכה, הכולל רוכסן המקיף את המותניים, באופן שמאפשר להפריד אותו לז'קט ומכנסיים נפרדים – אך גם מקל על תהליך הלבישה. מלבד זאת, יש לו גם רוכסן לאורכו, המקל גם הוא על לבישה והורדה. הקרסוליים מאובזרים עם כפתורים, עבור אנשים נמוכים יותר. לקפוצ'ון יש שרוך שמונע ממנו ליפול כאשר מביטים למעלה.

עם זאת, חשוב לבול־הופקינס ולאסוס להדגיש שלא מדובר בבגד שמתאים רק לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. "אני יכולה ללבוש את זה אבל גם כל אחד אחר", היא אמרה ל־Racked. "הכוונה היא לא לעצב אופנה עבור אנשים עם מוגבלויות, אלא אופנה עבור כולם".