הרגתם את רבי: הבדיחות הכי גרועות של ליל הסדר

בדיחות קשות ולא מצחיקות בליל הסדר פסח. צילום: שאטרסטוק
בדיחות קשות ולא מצחיקות בליל הסדר פסח. צילום: שאטרסטוק

זה לא המצות ולא המרור: הדבר הכי קשה בחג הפסח ובליל הסדר בפרט הן הבדיחות הגרועות של דוד יוסף שמתעקש כל שנה לספר למה אוכלים ביצים ומה חשב עיוור שהחזיק מצה. מצעד הבדיחות הכי קשות של ליל הסדר, לקשוחים בלבד

מה יותר קשה ממפגש של קושי עם המשפחה המורחבת? התשובה היא כמובן הבדיחות של הדודים והדודות מהן אין שום דרך להימלט. בכל שנה אנחנומנסים להראות גדלות נפש ולתת לזה לעבור לידנו, אבל משנה לשנה זה רק הופך קשה יותר. הנה כל הבדיחות הכי קשות, נוראיות וקשוחות שליל הסדר מזמן לנו. מוזמנים לקרוא את רשימת הבדיחות שמחכות לכם בשולחן החג ולהתכונן לרגע האמת. אזהרה: הקריאה למומחים בלבד.

לובשות חג: שמלות מהממות ליל הסדר
דובוני גומי חדשים מבטיחים שיזוף מושלם
המתנה הכי טובה וחשובה שאתם יכולים לקנות בפסח הזה
מתנות יפות לחג עד 100 שקלים

הקשה מכולן

מי יודע למה אוכלים ביצים?

– "כי כשבני ישראל חצו את ים הסוף, המים הגיעו להם עד לביצים".

המנסה להביך בכוח

"כמו שנאמר: רבבה כצמח השדה נתתיך, ותרבי ותגדלי ותבואי בעדי עדיים שדיים נכונו ושערך צמח ואת ערום ועריה". לרוב מלווה בציחקוקים של בני דודים בני טיפש עשרה שעדיין עובדים חזק על שפם בתולין. תמשיכו לחלום לוזרים.

מי שופכין

הביטוי "שפוך חמתך על הגויים" מדבר להרבה אנשים בעלי חוש הומור דלוח. בגדול זה מתחלק לשני חלקים: עד גיל 30, קבוצת המבחן תעדיף להתאבסס על המילה שפיכה על שלל צורותיה. מגיל 30 ומעלה – הבדיחה תעבור גילגול "בוגר" ותתייחס לשפיכה של חמת זעם על החמה (קרי האמא של האשה/בעל). ישראל קטורזה היה גאה!

בן זומא

זה מצחיק כי זה נשמע כמו בן זונה.

כזית

עוד מילה מצחיקה שמזכירה לנו את המילה "זין" ולכן נצחק ממנה המון.

הדוד המקורי

"תגידו יש פיתות?"

שוטי הנבואה

"נו תפתחו לאליהו את הדלת.. הנה הנה הנה הוא שותה מהכוס!!!! ביי אליהו!!!".

המתוחכמת

מתישהו בין הכוס השניה לשלישית הבדיחה הזאת צריכה להגיע: "שאלו את פרעה תגיד איך היה המכות, ואז הוא ענה להם ענה להם 'היו עשר!'".

הבסיסית

"פעם עיוור מישש מצה ואז הוא שאל 'מי כתב את השטויות האלה?'". סיריאסלי.