בא לשכונה בחור חדש: אחד הברים האהובים בעיר מתחדש בשף טרי

אם אין מקום על הבר תמיד אפשר על הרצפה. בושוויק (צילום יח"צ)
אם אין מקום על הבר תמיד אפשר על הרצפה. בושוויק (צילום יח"צ)

הבושוויק, הבר האהוב של קבוצת האימפריאל, נפרד מהשף עינב אזגורי ומגייס לשירותו שף שמגיע להמציא מחדש את המטבח האמריקאי. טעימה ראשונה ממנו תוכלו לקבל כבר בסופ"ש, עם ארוחה שכוללת שיפודי מלפפון חמוץ, נקניקיה בלחמנית תפוח אדמה וצ׳ורוס כמו שבחיים לא טעמתם

8 בספטמבר 2022

עולם הקולינריה הוא ביזנס תוסס ורגיש. לפעמים אפילו רגיש מדי. לכן מסעדנים ושפים נוטים להצניע זעזועים שעלולים להשפיע על תנועת הלקוחות. בושוויק, הבר האהוב של קבוצת האימפריאל, הונהג עד לאחרונה על ידי עינב אזגורי, שף מוערך שדילג באלגנטיות בין אוכל מושחת לעילא (סרווסריה), מטבח צרפתי קלאסי (בר א וין) ובית קפה איכותי (קפה נורדוי). כעת אזגורי ובושוויק כבר לא. את מקומו תופס און משען, לשעבר שף הברים מונדו 2000 ופנטסטיק. ברזומה שלו משובצים סטאז'ים במסעדות בעולם, תקופה קצרה בכתית וסטודיו קולינרי שבו ערך ארוחות לאלפיון העליון, עם מינון גבוה של מטבח מולקולרי.

את יריית הפתיחה שלו בלוקיישן החדש מתכנן משען לסוף השבוע הקרוב, שבו יצוין יום שינוי שמה של העיר ללא הפסקה – האמיתית אבל – מניו אמסטרדם לניו יורק. לכבוד המאורע יוגשו בבושוויק, שנקרא על שם השכונה הצבעונית בברוקלין, ספיישלים מהמטבח האמריקני, למשל נקניקיה מבושלת בלחמנית תפוח אדמה עם רליש ובצל פריך; שיפודי מלפפון חמוץ בטמפורה, דבש ועירית; מומופוקו ביף – בקר מיושן בחמאה עם מיונז מתוצרת בית ושבבי בוניטו, וצ׳ורוס פויול – ספירלת בצק רבוך מטוגן עטוף בתערובת תבלינים, טקילה קרמל, גרידת ליים וקרם פרש (עד 50 ש"ח למנה).

>> הרבה פופ-אפים כשרים הולכים לצוץ בקרוב. הנה הראשון, והוא תאילנדי

בניו יורק קוראים לזה מוגזם. צ'ורוס פויול. ניו יורק בבושוויק (צילום יח"צ)
בניו יורק קוראים לזה מוגזם. צ'ורוס פויול. ניו יורק בבושוויק (צילום יח"צ)

אנשי האימפריאל ישוו ויעלו בקוקטיילים בהשראת ברים ניו יורקיים איקוניים. לדוגמה: Cosmo Milk Punch מהריינבואו רום, הבר הראשון שבו הוכנו קוקטיילים עם מיצים שנסחטו במקום ובו צולמה לראשונה מדונה שותה קוסמופוליטן; ו־PDT Talbot Leaf מ־Please Don't Tell, בר בסגנון ספיק-איזי שהכניסה אליו היא דרך תא טלפון שממוקם בתוך חנות נקניקיות (56 ש"ח, 34 ש"ח בהפי האואר). לאחר תום החגיגות נשוב לבדוק מה מתכנן משען להמשך דרכו בבושוויק, וגם היכן נמצא אזגורי כיום (רמז: יוליה בנמל). יהיה מעניין, זה בטוח.
נחלת בנימין 28, תל אביב, 03-5678006, חמישי-שבת (8-10.9) מ־18:00