הבורגר מהבשר המלאכותי של ביונד מיט הגיע לארץ

החל מתחילת השבוע הבא, תכלו לנעוץ שיניים בקציצת ה"בשר" שהצמחונים והטבעונים חיכו לה בשקיקה

ביונד מיט (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק)
ביונד מיט (צילום מסך מתוך עמוד הפייסבוק)
15 באוגוסט 2018

אחרי שהיינו הראשונים לדווח לכם שביונד מיט יתחילו לשווק את מוצרי הבשר הצמחוניים שלהם בארץ, קבלו עדכון גם איפה תוכלו לנעוץ שיניים בקציצת הפלא הטבעונית המדממת. זה יקרה במסעדת זכאים בתחילת שבוע הבא. הקציצות, שמיובאות מארה"ב ויופצו בהמשך באופן רחב, יתחילו את החשיפה שלהם בעיר במסעדת זכאים הטבעונית בסמטת בית השואבה.

הקציצות מתוכננות להצרב בגריל פחמים ולהתמקם בלחמנייה עגולה משוחה במיונז טבעוני, איולי מטבוחה ורוטב חלפניו, בצירוף של עלה חסה, בצל, אבוקדו, ומי שמעוניין גם תוספת של בצל מקורמל. כרגע לא ידוע בדיוק איך תתומחר המנה, אבל כנראה שתוגש לצד הצ'יפס המוצלח של המסעדה ובמחיר 59-60 ₪ לארוחה.

Beyond Meat (צילום: שאטרסטוק)
Beyond Meat (צילום: שאטרסטוק)

אורן חזן (לא חבר הכנסת), הבעלים של המסעדה בשיתוף עם אשתו קרן אור, מספר שכבר קיבל מספר קציצות לניסוי ולטעימה והגיע למסקנה שמדובר בקציצה טעימה במיוחד, וכן היא גם מדממת בהתאם להבטחות.

קציצת ההמבורגר המדממת היא הפיתוח האחרון של חברת ביונד מיט, פיתוח שלטענת החברה יספק גם חובבי בשר מושבעים, והוא חלק מסדרה שלמה של מוצרים שדומים לבשר. החברה משווקת את מוצריה מאז 2013 ונחשבת למי שעשתה מהפכה בארצות הברית בתחום התזונה ללא רכיבים מהחי. המנכ"ל והמייסד של החברה, איתן בראון, הוציא במאי השנה הודעה לתקשורת שבה הכריז כי החברה, שהמטה שלה נמצא בלוס אנג'לס, עתידה להתפרש עולמית. בין 50 היעדים שמנה בראון, שבהם כבר נמצאו מפיצים למוצרים, הוזכרה גם ישראל לצד קנדה, מקסיקו, אוסטרליה, ודרום אפריקה. אגב, בין המוצרים של החברה סליידרים ונקניקיות בסגנון חזיר. מעניין האם גם הם ישווקו בארץ.

למי שאוהב לבדוק את האותיות הקטנות ורשימת הרכיבים; הבשרים של החברה עשויים מחלבון אפונה ואינם מכילים סויה, גלוטן או רכיבים מהונדסים גנטית.