מועדון ה-37: ביונסה חוגגת עשור לזה שלא מתה בגיל עשרים ושבע

נכון, ביונסה אף פעם לא הייתה מהמתמודדות החזקות בתחרות על מי תמות ראשונה (הימרנו על קלי, קיווינו שמישל), ובכל זאת מדובר בהישג לכל מפורסמת

ביונסה בגלסטנברי. צילום: גטי אימג'ס
ביונסה בגלסטנברי. צילום: גטי אימג'ס
4 בספטמבר 2018

היום ביונסה נולס קרטר חוגגת יום הולדת, ונכנסת למועדון פחות אקסקלוסבי, אבל לא פחות יוקרתי ממועדון העשרים ושבע: מועדון השלושים ושבע.

אם במועדון העשרים ושבע מתפגרים, במועדון השלושים ושבע מוצאים תחביבים חדשים. אם בשביל להיכנס למועדון העשרים ושבע צריך לעשות מלא סמים, כדי להתקבל למועדון השלושים ושבע צריך להשתדל ללכת לישון בשעה סבירה.

לכבוד כניסתה של מלכת העולם המתוקן לקלאב שדרישות הכניסה היחידה שלו הן להשאר בחיים, הנה כמה הטבות מיוחדות (שיגרמו לה להתחרט על זה).

בגדים בקוס

רשת האופנה שמטרתה לגרום לכל אישה יפה להראות כמו חובצת, מושכת אליה קהל יוקרתי של נשים מעל גיל מסוים. לאף אחד עם עיניים אין מושג למה ערמות הבז' האלה אופנתיות, אבל אם ביונסה תלבש אותן גם ילדות בנות 4 יתחילו ללכת לבית ספר עם שק ב-700 שקלים. זאת הדרך הכי קצרה לממש את חזון "סיפורה של שפחה".

אם אתה אוהב את זה, תשים על זה מצנפת
אם אתה אוהב את זה, תשים על זה מצנפת

 

פילאטיס מכשירים

מגיע השלב שבו משקל ההתנגדות של הגוף שלך לבדו לא מספיק. זאת דרכו של הטבע לאותת לך, שהגיע הזמן לעבור לפילאטיס מכשירים.

עוד כתבות מעניינות:
טרנד הגברים הקטלני ביותר מהניינטיז חזר
רוזאן בר עושה עלייה
נטפליקס: הסדרות והסרטים השווים שעולים החודש

יין לבן

בשנים האחרונות ביונסה אוהבת לשיר על המסיבות הפרועות שהיא משתתפת בהן ("אם אתם רוצים לחגוג עם המלכה, עדיף שתחתמו על סעיף שתיקה" מתוך השיר "top off" בתרגום חופשי), אבל זה אמין בערך כמו זה שהיא באמת סלחה לג'יי זי. גם לפני גיל שלושים ושבע היה לה וייב של "כוס אחת ועולה לי לגמריייייי".

שיער קצר וכתום

המהדרין מתחילות עם זה מוקדם, כדי להרגיל את הסביבה. התספורת קלה ונוחה להתעסקות עם ילדה בת שש פלוס תאומים. זה אולי נשמע מזעזע, אבל כשסולנג' עשתה את זה כריס רוק עשה מזה סרט ("שיער רע") וכולם מחאו כפיים.

הזרקות

ודי לחכימא ברמיזה.