דייט על גלגלים: לא, לא התבלבלתם באפליקציות

שדך וסע: שת"פ בין שירות הקורקינטים החשמליים השיתופי BIRD ובין אפליקציית הדייטינג הפמיניסטית Bumble יהפוך את הנסיעה הבאה שלכם למעניינת יותר

וככה, ילדים, פגשתי את אמא. באמבלבירד (צילום: אומרי גולן)
וככה, ילדים, פגשתי את אמא. באמבלבירד (צילום: אומרי גולן)
24 בנובמבר 2020

כולם משתמשים בקורקינטים שיתופיים. כולם משתמשים באפליקציות דייטינג. המהלך המתבקש הוא לייצר אפליקציית דייטינג וקורקינטים שיתופיים. אנחנו עוד לא לגמרי שם, אבל שיתוף פעולה בין חברת הקורקינטים השיתופיים Bird ובין אפליקציית הדייטינג Bumble מקרב אותנו צעד נוסף אל המציאות הבלתי-נמנעת הזאת.

החל מהיום (שלישי) ימותגו חלק מצי הכלים השיתופיים של Bird בעיצובה של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית, כאשר הרוכבים שיגיעו לכלים יוזמנו להוריד את האפליקציה ולהכיר את בן/בת הזוג הבאה. המהלך ישלב בין הכלים הממותגים שיפוזרו בשטח ובין פעילות אונליין ברשתות החברתיות. זאת ועוד: לאורך חודש הקמפיין כל רוכב שיוריד את אפליקציית ההיכרויות Bumble יקבל נסיעה חינם ב-Bird.

תראו איזה רומנטי. הקורקינטים של Bird (צילום: אומרי גולן)
תראו איזה רומנטי. הקורקינטים של Bird (צילום: אומרי גולן)

אפליקציית Bumble חריגה בין אפליקציות הדייטים, ומתבלטת בכך שרק הנשים המשתמשות בה יכולות ליזום את ההיכרות הראשונית, במטרה לסייע בבניית מערכות יחסים שוויוניות וליצור אינטרנט בטוח לנשים. ב-Bird מסבירים שזו הפעם הראשונה מאז הקמת החברה שבה הם מאפשרים פרסום מעל גבי הקורקינטים, במטרה לסייע לזוגות צעירים לגוון את אפשרויות הדייטינג שלהם.

"מדובר בשיתוף פעולה שאינו מהווה רק פרסום להעלאת המודעות על גבי הכלים", אמר מנכ"ל Bird ישראל, יניב ריבלין, "אלא שילוב בין שני עולמות תוכן המתכתבים זה עם זה, בייחוד בתקופה בה אנו מצויים. אין לי ספק שלאחר המהלך הראשון נמשיך ונבחר מהלכי פרסום בולטים הקשורים לעולמות התוכן של החברה".