בנט זה לא אוחצ': הרשת מגיבה לסרטון של הבית היהודי

מחרם בקלפי ועד מסיבה מרימה - כך הגיבה הרשת לסרטון ההומופובי של הבית היהודי

מתוך סרטון הבית היהודי
מתוך סרטון הבית היהודי

סרטון של אתר "כיפה" שעלה לאחרונה לרשת, בו מדברים אנשי הבית היהודי על דעתם בנושא נישואים חד מיניים, הציף מכלול של דעות שמרניות והומופוביות. כצפוי, הרשת לא איחרה להגיב, ובעיקר הפוליטיקאים הפונים אל הקהל הלהט"בי.

יאיר לפיד פנה בעמוד הפייסבוק שלו לבנט בדרישה שיתנצל, ודקות לאחר מכן עומת על ידי קורא שהוא עצמו הצביע נגד חוק ברית הזוגיות.

מתוך עמוד הפייסבוק "החברים של ג'ורג'"
מתוך עמוד הפייסבוק "החברים של ג'ורג'"

מפלגה נוספת שהגיבה היא מרצ, שעד לאחרונה הייתה המפלגה היחידה בכנסת בה מכהן חבר כנסת מחוץ לארון (ניצן הורוביץ, שהודיע לאחרונה על פרישתו מהחיים הפוליטיים). בסרטון פונים חברי ומועמדי רשימת מרצ אל חברי הבית היהודי ושואלים אותם "מה אתם יודעים על אהבה?".

תגובה נוספת שעלתה היום (11.1) היא סרטון שיוצריו לא הזדהו, בו הצהירו ש-10% מכלל בעלי זכות הבחירה (שיעור חברי הקהילה הגאה באוכלוסיה הכללית) לא יצביעו למפלגת הבית היהודי בבחירות הקרובות.

ביום חמישי (8.1) התפרצו מספר פעילות להט"ביות לכנס של מפלגת הבית היהודי, ואחת מהן, הפעילה החברתית ספיר סלוצקר עמרן, הציעה נישואין לחברת הכנסת איילת שקד.

תגובה נוספת לסרטון היא של פורום גאות במרצ, שיזם הפגנת נשיקות להט"ביות מול משרדי מפלגת "הבית היהודי" בראש העין. לפרטים נוספים

ביום חמישי הקרוב (15.1) ליין ה"גברא" יקדיש מסיבה לכבוד חתונתם של זוג הומואים דתיים שהתחתנו לאחרונה. לפרטים נוספים

[tmwdfpad]