בראבו! קיוסק יין והופעות בחוף גאולה זה כל מה שחיכינו לו הקיץ

קבוצת We like you too המעולה (נורדיניו, וספררר) פותחת כנראה את הלוקיישן האולטימטיבי לקיץ הזה, וגם עושה את זה בסטייל: הערב תופיע שם אקו (המפקדת)

מרגיש כמו הבית. חוף גאולה (צילום: חיים יוסף)
מרגיש כמו הבית. חוף גאולה (צילום: חיים יוסף)
1 ביוני 2021

לקבוצת we like you too יש כישרון לשים יד על הדברים הכי נכונים. גם אם השם אינו תמיד מוכר, את הקיוסק בשדרות בן-ציון, וספררר ונורדיניו אתם ודאי מכירים. היום יושק רשמית הילד החדש בבלוק בהופעת חוף חינמית של – שימו לב – אקו.

בראבו – קיוסק א וין נמצא ממש על החוף, צמוד למסעדת גזוז בחוף גאולה (ירושלים) ובשת"פ עמה. עם זאת הוא עושה הכול כדי להתרחק מהכותרת עתירת הקונוטציות השליליות "מסעדת חוף". מדובר בקיוסק שמנסה לשדרג את חוויית האוכל והשתייה בים, עם מספר שולחנות בודדים למי שמעדיף לשבת בצל.

"המוטו שלנו הוא לפתוח מקומות שאנחנו רוצים לשבת בהם", אומר המנהל נועם ברדה, לשעבר מנהל הבר בקפה נורדוי שנסגרה בעקבות הקורונה. "תל אביבים לא נוהגים לשבת לשתות משהו בים כי הם מרגישים שעובדים עליהם, למרות שיש תפריט מפוקח של העירייה. חשבנו איך לעשות מקום שידבר אליהם והחלטנו להקים בוטקה שבמקום קפה ימכור יין. נכון שבים מקובל לשתות בירה אבל אפשר להתקדם ליין לבן טוב במחיר נורמלי".

בראבו – קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)
בראבו – קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)

תפריט היין של בראבו כולל 30 לייבלים שנמכרים במחיר 88-188 ש"ח לבקבוק, ובכוסות בין 28-32 ש"ח. מכיוון שלא ניתן להכניס זכוכית לחוף, יעבירו עבורכם את השבלי והמוסקדה לבקבוק פלסטיק מיוחד, יארזו בשקית עם קרח ויוסיפו כוסות מנייר ממוחזר. מלבד יין מציע המקום סנגרייה אדומה ולבנה קרה בקנקן או בכוס, ורמוט שפיץ וקוניאק שפיץ, פרוזה (ברד רוזה ומחית תותים) וגם אשכולות ענבים קפואים.

את תפריט האלכוהול משלים תפריט אוכל בשיטת הוויטרינה כנהוג בבתי הקפה של הקבוצה: מאפים, מארזי ספרינג רולז ואנטיפסטי, פלטות גבינות ושרקוטרי, נקניקייה בלחמנייה עם גבינה וכרוב כבוש, ושיפוד בייקון ואננס על הפלנצ'ה טבול ברוטב מייפל (35-45 ש"ח). חובבי דגים יוכלו לנגב סרדינים ואנשובי אורטיז מתוך קופסאות בעזרת ברוסקטות מרוחות בחמאה, אוכל חוף לא סטנדרטי שבולט על רקע סלט יווני ואבטיח־בולגרית בשאר המקומות.

לא חייבים אבטיח בולגרית. בראבו – קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)
לא חייבים אבטיח בולגרית. בראבו – קיוסק א וין (צילום: חיים יוסף)

כדי לקרוץ עוד יותר לקהל המקומי ייערכו במקום הופעות שקיעה. בראשונה שבהן שתתקיים היום (שלישי, 18:30) תופיע אקו, מיוצרי פס הקול של הסדרה "המפקדת". אם עד עכשיו הקיוסק במאנטה ריי היה אופציית החוף הסבירה היחידה, כעת נפתחת אפשרות חדשה, רעננה ובועטת. כן ירבו, כי לתל אביב לגמרי מגיע.
בראבו – קיוסק א וין, חוף גאולה (בצמוד למסעדת גזוז), ראשון-חמישי 17:00-חצות, שישי-שבת 12:00-חצות (שעות פתיחה בהרצה)