תודה לאלוהי ארוחות הביניים: הבראנצ'ים החדשים של תל אביב

קפה ומסבחה בצל העצים. האחים (צילום ולדה טרוגמן)
קפה ומסבחה בצל העצים. האחים (צילום ולדה טרוגמן)

מי שאמר שהארוחה החשובה ביותר ביום היא ארוחת הבוקר מעולם לא ניסה בראנצ'. ארבעה בראנצ'ים חדשים הושקו לאחרונה בתל אביב, ולנו יש את כל הפרטים על הבייגלים, הבורקסים והאגס בנדיקטים. ויש גם אופציה טבעונית נהדרת

5 ביולי 2022

האמת שזה מאוד פשוט – ארוחת צהריים מוקדמת זה כבד מדי, ארוחת בוקר מאוחרת גורם לנו להרגיש עצלנים, אבל בראנצ'? וואו, בול. תודה, ונשמח לעוד. היצע הבראנצ'ים בתל אביב הולך וגואה, ולנו יש ארבעה בראנצ'ים חדשים שאנחנו רוצים מאוד לספר לכם עליהם, ואז להזמין עוד טוסט אבוקדו.

גינת ההפתעות | האחים

נפתח בדיסקליימר: הבראנץ' המיתולוגי של האחים מימי הטרום־קורונה טרם הושב על כנו. במקום זאת, וכהכנה לדבר האמיתי, הושק תפריט בוקר ברוח המקומיות והארטיזנליות המאפיינת את המטבח של שף אסף דוקטור. החצר היפה שבגב המסעדה שופצה, ואין מתאימה ממנה לקפה ומאפה (או חומוס) בצל העצים.
מה אוכלים חצ'פורי גבינות עם ביצת עין וסלט עגבניות ושמיר; בורקס תפו"א מדורה עם בצל מקורמל וגבינת המאירי עם טחינה, ביצה חומה, חריף מותסס וחמוצים; דייניש גבינת שחת עם ריבת עגבניות שרי ביתית; בייגל טוסט מהבייגל של ה"דוק" עם גאודה פטה וזיתים; כריכים ממטבח המסעדה, מסבחה חמה עם תטבילה חריף מותססת וביצה קשה, סלטים, כריכים ומוזלי עם פירות. 18-44 ש"ח.
מתי ראשון-שישי 08:00-12:00
האחים

בוקר טוב אח שלו. האחים (צילום ולדה טרוגמן)
בוקר טוב אח שלו. האחים (צילום ולדה טרוגמן)

תכנית מציאות | בנג'מינה

אם השם גומא גלילי נשמע לכם מוכר, כנראה שאתם צופים אדוקים בריאליטי בישול. גלילי השתתף ב"משחקי השף" ו"במסעדה הבאה", וכיום הוא עוסק בין היתר בייעוץ למסעדות. לבנג'מינה הוא כבר יצר פיצות לתפריט הערב, וכעת הוא מתפנה לטפל בארוחה הכי חשובה ביום.
מה אוכלים כריך פתוח אבוקדו טוסט מלחם דגנים עם טחינה, סלק וסלט ירקות אורגניים; כריך פתוח טוסט מקושקשת בוראטה; כריך עזים מלחם מחמצת אפוי במקום עם ממרח חצילים, פלפלים קלויים וזיתי קלמטה; שקשוקה בנג'מינה מעגבניות מגי עם טחינה, חלה קלויה וסלט; ארוחת בוקר – שתי ביצי חופש, טחינה, גבינת טולום ועוד. 38-64 ש"ח.
מתי ראשון-שישי 07:00-12:00
נחלת בנימין 2, תל אביב

כריכי בוקר, בנג'מינה (צילום יעקב בלומנטל)
כריכי בוקר, בנג'מינה (צילום יעקב בלומנטל)

>> ויש לנו גם כמה מקומות חדשים בשוק הכרמל

עם הפנים לים | לולי

בזמן שהחלומות שלנו על חו"ל מתפוגגים לנוכח הצפיפות בנתב"ג ומחירי הטיסות, הים של תל אביב הוא סוג של נחמה. מסעדת החוף לולי בחוף גורדון פותחת את הקיץ בבראנץ׳ סופ"ש עם מזאטים ומנות ספיישל קיציות לחלוקה – בעיקר דגים נאים שמתאימים למזג האוויר וללוקיישן – וגם קוקטיילים, מוזיקה ונוף כחול מלוא העין.
מה אוכלים בייגל סלמון מעושן וגבינת שמנת, עגבניות מגי וצלפים; צלחת גבינות בוטיק עם פרי עונתי וריבה ביתית ; גרילד צ'יז סנדוויץ' מתובל בכמהין שחורות, זיתי קלמטה ועגבניות מיובשות; בוריק טורקי המילוי תרד וגבינות עם עגבניות מרוסקות, ביצה קשה וסחוג; אגז בנדיקט סלמון מעושן ומוזלי עם פירות ויוגורט. 52-89 ש"ח.
מתי שישי – שבת 14:00-11:00
לולי

בייגל סלמון. לולי (צילום אסף קרלה)
בייגל סלמון. לולי (צילום אסף קרלה)

בופה טבעוני | J17

17J, הטבעונית בירמיהו, משדרגת לקראת הקיץ את ארוחת הבוקר ופותחת במסורת בראנץ' שישי. פורמט המזנון (בופה), שחשבנו שנעלם לבלי שוב עם הקורונה, חוזר – ובגדול. נהדר, אנחנו אוהבים לאכול הרבה.
מה אוכלים סלטים, ירקות צלויים, לחמים וממרחים: למשל סלט אסיאתי עם אטריות שעועית, ירקות ונבטים, טבולה קינואה ואנטיפסטי, ביצת עין של yo-egg, פנקייק מלוח עם פטה ופרמז'ן טבעוניות ועוד. 65 ש"ח כולל שתיה קלה וחמה.
מתי שישי 9.30-13.30.
17J