זקן פרברים: ברבר-שופס מומלצות מחוץ לתל אביב

גם מחוץ לתל אביב ניתן למצוא ברבריות מקצועיות שיותירו אתכם משורטטים, מטופחים ומפונקים. חמישה מקומות מומלצים שיעשו לכם כיף בראש

גם מחוץ לתל אביב - ברבריה חיפה. צילום: ליאור שליק
גם מחוץ לתל אביב - ברבריה חיפה. צילום: ליאור שליק
8 באוגוסט 2018

אם עדיין לא השלמתם עם העובדה שגברברי ישראל אוהבים את קצות פניהם פרוותיים ומטופחים – זה הזמן. כי הם כאן להישאר. אז היכן מטפחים זקן אם אינכם מקורבים לצלחת התל אביבית? אפשר לנשום לרווחה, מתברר שלא צריך להגיע לטבור הבוהמי של ישראל כדי לתת לזקנכם את היחס המגיע לו. במקרה שעוד לא התארגנתם על מכונת עיצוב זקן מקצועית ובכל זאת חשקה נפשכם בחוויה הברברית, להלן רשימת הברבריות הטובות מחוץ לתל אביב.

חולון: ג'ונסון

מספרת ג'ונסון היא מזמן מוקד עלייה לרגל למזוקנים. המספרה החולונית, שאליה מגיעים מבקרים במיוחד מאילת, מציעה חוויה מזוקנת בלתי נשכחת הנושקת למחוזות הניו יורקיים: אווירה גברית (בקטע טוב, כן?), עיצוב מהודק, שירות מקצועי ואפילו הגשת אוכל ואלכוהול לממתינים לתורם – אלה הופכים את המספרה שהתחילה מעסק קטן לאימפריה מזוקנת.
המספרה של ג'ונסון, סוקולוב 45 חולון

>> הברברים שעושים את תל אביב 
>> ליין מכונות עיצוב הזקן החדש שעושה את זה נכון 

חיפה: ברבריה

אם יש לכם זקן, כנראה אתם מכירים את רשת הברבריות ברבריה, שהשתלטה על תל אביב והפכה לאוטוריטת לייף סטייל גברי. מה שהתחיל ממקרר ישן בעל לוק וינטג'י שנתן השראה לבעלי הרשת הפך לאימפריית לייף סטייל גברית המשמשת כמילה נרדפת לטיפוח גברי. עיצוב הרשת שואב השראה משנות ה־50 ויוצר סגנון אירופי־אמריקאי; הטיפול בזקנכם הוא על פי הסטנדרט הבריטי, מה שיוצר תוצאה פוטוגנית ומעוררת קנאה.
ברבריה, משה אהרון 2 חיפה

ברבריה חיפה. צילום: ליאור שליק
ברבריה חיפה. צילום: ליאור שליק

חיפה: מריו ברברשופ

ואם בחיפה עסקינן, אי אפשר לא להזכיר את מריו ברברשופ. הברבריה הדו לשונית, המשרתת את הציבור היהודי והמוסלמי בעיר, תעניק לכם את הזקן שתמיד רציתם, עם טאץ' ים תיכוני.
מריו ברברשופ, חורי 24 חיפה

רמת גן: פרנצ'סקה ברברשופ

אם אתם באזור המרכז אבל לא מעוניינים להיכנס לבלגן של תל אביב, מספרת פרנצ'סקה בבעלותו של ישראל חזן תסדר אתכם כמו שצריך. אמנם הסלוגן שלהם קצת ניינטיזי ("תספורות לגברים אמיתיים"), אבל העיצוב המגניב והחמים לצד היחס המקצועי שתקבלו לגמרי מודרניים.
פרנצ'סקה ברברשופ, בן גוריון 130 רמת גן

פרנצ'סקה. צילום: יונתן לוין
פרנצ'סקה. צילום: יונתן לוין

ראשון לציון: רובי כהן

רובי כהן, אשר נתן למספרה שלו את הכינוי "הברברשופ של ראשון", נותן מענה לשני המינים אך מעניק יחס מיוחד לזקנם ולשיערם של גברברי ראשון לציון. גם אתם חושבים על דייט רומנטי אצל רובי?
רובי כהן – הברברשופ של ראשון, השייטים 2 ראשון לציון

בלעדי לקוראי טיים אאוט 20% הנחה על מכונה לעיצוב זקן של רמינגטון, קוד קופון 0908