אפטאון פקק: חסימות כבישים ועומסי תנועה הערב בצפון תל אביב

זה דווקא מההופעה של פול מקרטני בפארק הירקון, 2008, אבל מה בעצם ההבדל (צילום: גטי אימג'ס)
זה דווקא מההופעה של פול מקרטני בפארק הירקון, 2008, אבל מה בעצם ההבדל (צילום: גטי אימג'ס)

פארק הירקון יארח הלילה הופעה של האליל הבינלאומי ברונו מארס, ולרגל המאורע ורבבות המעריצים צפויה המשטרה לחסום נתיבים מרכזיים בסביבות גני יהושע החל משעות הערב המוקדמות, ועשויים להיווצר עומסי תנועה חריגים. כל הפרטים בפנים (וכל הפרטים נכונים גם לגבי ההופעה הנוספת במוצ"ש)

4 באוקטובר 2023

כבר הרבה זמן לא היו לנו כבישים חסומים בעיר, ואם התגעגעתם לתחושה ולאווירה שמייצרות חסימות צירי תנועה ראשיים, בוודאי תשמחו לדעת שזה הולך להתרחש הערב בכבישים הכי מרכזיים של צפון תל אביב, שייחסמו על ידי המשטרה לרגל הופעתו המונומנטלית הצפויה של אליל הפופ הבינלאומי ברונו מארס בפארק הירקון.

על פי הודעת המשטרה, החל מהשעה 18:00 ייחסמו הרמטית לתנועה הרחובות והנתיבים הבאים:
מחלף רוקח צפון
מחלף רוקח דרום
מחלף מרכז הירידים
שדרות רוקח (רח' שטרית עד רחוב משל)

החסימה צפויה להימשך עד 22:30 ולייצר עומסי תנועה חריגים בנתיבי איילון ובצפון העיר, כשגם עם תום ההופעה יתכנו פקקים ממושכים כשכ-50 אלף איש ינסו לעזוב את האזור בו זמנית. אותו הלו"ז בדיוק צפוי סביב הופעתו הנוספת של מארס במוצאי שבת. כרגיל, במשטרה מבקשים מציבור הנהגים לעשות שימוש בדרכים חלופיות ולא להגיע לאזור, בפרט בצירי רוקח ואיילון כצירים מרכזיים המובילים לאירועים. זה הזמן לשלוף את ההליקופטר שלכם מהבוידעם.

אם אתם חייבים להגיע לאזור כי אתם גרים בו או כי אתם אוהבים את ברונו מארס ורכשתם כרטיס מבעוד מועד, יש לנו גם מדריך שימושי עם כל האלטרנטיבות התחבורתיות שעומדות לרשותכם ברגעים הקשים.