הברים הכי טובים לחגוג בהם יום הולדת בתל אביב

כדי שלא יעשו לכם "הקיץ של אביה", כדי שהחברים מהעבודה ומהלימודים לא יתעלמו אחד מהשני, כדי שתוכלו להשתכר ולהרים: אלו המקומות הכי טובים לערוך בהם יום הולדת בעיר. כנראה שעדיין יהיה מביך, אבל פחות

ספוטניק (צילום: דין אהרוני רולנד)
ספוטניק (צילום: דין אהרוני רולנד)
1 במרץ 2018

הרגוע: הנסיך

הגג האינטלקטואלי של הנסיך מתפקד במהלך היום כבית קפה נינוח, אך עם רדת החשכה הופך לבר הומה עם מוזיקה מעולה. הספייס הפתוח, המיקום המרכזי והאפשרות להזמין מקום לשולחנות גדולים יחסית הופכים את הנסיך לאחד המקומות המועדפים על החוגגים. אם אתם מארגנים דרינק יום הולדת קטן (עד 15 אנשים) ומעדיפים בריזה על פני חדר פרטי, הוא יספק את הסחורה. וגם האוכל לא רע בכלל.  

הנסיך

הנסיך. צילום: יולי גורדינסקי
הנסיך. צילום: יולי גורדינסקי


עדיין לא מצאתם את הבר שלכם?
10 מבצעי ה-Happy Hour הכי משתלמים בעיר
הברים הכי טובים בתל אביב
הקוקטייל ברים הטובים בתל אביב

ההיפסטרי: הנילוס

בעוד הקומה התחתונה של הנילוס, הבר הקלאסי ששוכן דווקא בצד הפחות סימפטי של אלנבי, משמשת בעיקר לדייטים או מפגשים ברנז'איים כאלו ואחרים – רבים שוכחים מהקומה העליונה, הלא היא מעין חדר פרטי. עם תפריט אלכוהול קלאסי שכנראה יספק את צרכיהם של כל החברים, תפריט אוכל מהוקצע לרעבים וכמות גדולה של סטייל, הקומה השנייה של הנילוס היא אופציה ראויה בהחלט למי שמעוניין ביום הולדת היפסטרי כהלכה.

נילוס

נילוס בר (צילום: שלומי יוסף)
נילוס בר (צילום: שלומי יוסף)

הנעים: ביצ'יקלטה

אם כבר נחלת בנימין, אחד המקומות הטובים לאירוח של שולחנות גדולים הוא הביצ'יקלטה. החצר האחורית מעוטרת בריהוט ישן, שולחנות עץ ארוכים והרבה גרילנדות. אמנם סגירת החורף של המקום מעט מקשה על השולחנות הגדולים ומצמצמת את המרחב, אך בעונת הקיץ מדובר באחת החצרות השוות לחגוג בהן יום הולדת של עד 15 אנשים. מלבד החצר, בקומה העליונה ישנו גם בר סגור שתוכלו להשתלט עליו ויקנה לכם קצת יותר פרטיות ואפשרות להרים ולהרעיש מבלי להתחשב יותר מדי בשאר האורחים.

ביצ'יקלטה

ביצ'יקלטה (צילום: דין אהרוני רולנד)
ביצ'יקלטה (צילום: דין אהרוני רולנד)

המרים: ספוטניק

הספוטניק ייתן לכם הכל: חצר אחורית גדולה שתכיל את כל החברים שפרגנו לכם ובאו (ואפילו תאפשר לכם לתפוס כמה שולחנות נפרדים לכל מעגל חברים כדי שלא יהיה מביך), בר אפלולי וסגור ומי שמעוניין להיכנס ולפזז ואפילו חדר אינטימי. המוזיקה רועשת, הקהל צעיר ומחפש אקשן והאווירה – כמעט תמיד – מרימה. רק בהצלחה עם לשמור על כולם בשולחן כשיש כל כך הרבה אטרקציות במתחם.

ספוטניק

ספוטניק (צילום: דין אהרוני רולנד)
ספוטניק (צילום: דין אהרוני רולנד)

האורבני: סורא מארה

שיטוט בין בנייני משרדים תוביל את באי המקום לחניון תת קרקעי מכוסה אמנות רחוב. מכאן הם ימצאו את המעלית שתיקח אותם היישר לסורא מארה – בר היושב על אחד הגגות השווים בתל אביב. למרות היומרנות שהמקום עלול ליפול אליה לאור עיצובו האורבני, החוויה בסורא מארה היא באווירה קלילה ובגובה העיניים. רוב יושבי המקום הם כאלו שבאים בקבוצות גדולות, כך שהבר ערוך היטב ללקוחות שבאים לחגוג עם שלושה (!) חדרים פרטיים וכניסה שמותנית גם כך בהזמנה מראש.

סורא מארה

סורא מארה (צילום: יח"צ)
סורא מארה (צילום: יח"צ)

הידידותי לטבעונים: א-לה ראמפה

רחוק מלב העיר, בכניסה לקריית המלאכה, שוכן הא-לה רמפה, בר-מסעדה עם תפריט טבעוני ומוצלח במיוחד שאליו עולים לרגל תושבי שפירא ופלורנטין. על אף שמדובר במקום גדול במיוחד, השירות החברי והאווירה השכונתית נשמרים בקפידה. אם מאסתם בקוקטיילים מפונפנים ושירות פלצני, פשוט תביאו את החברים לדרום העיר, אולי יהיה קצת פחות מביך מבדרך כלל.

א-לה ראמפה

א-לה ראמפה (צילום: דין אהרוני רולנד)
א-לה ראמפה (צילום: דין אהרוני רולנד)

השכונתי: האוקטובר

הבר השכונתי של אמיר פוגלמן ובן צ'צ'יק הוא אחד המוסדות הכי משפחתיים בלילה התל אביבי, שבו אין הבדל מהותי בין הלקוחות הקבועים לבין העובדים או המנהלים – כולם יעזרו לכם אם תבקשו, גם אם הם לקוחות, וכולם יושבים שם כדי לבלות – גם אם הם העובדים. זה הופך את הבר באחד העם השקט לאידיאלי לדייטים, לבירה שקטה בהפי אוור – ובוודאי ליום הולדת. ברחבי האוקטובר הצנוע יש כמה פינות שנוח מאוד "לסגור לאירוע", ואם אתם מתכננים משהו כבד תוכלו להשתלט על רוב החלל. האוכל זול ויאפשר לכם לפנק את החברים, והמוזיקה מתאימה את עצמה לקהל. תרצו להרים – תתרוממו, בוודאי בערבי סוף השבוע, אז המקום מתמלא לגמרי.

אוקטובר

אוקטובר בר (צילום: דין אהרוני רולנד)
אוקטובר בר (צילום: דין אהרוני רולנד)