מחסה מהגשם: 12 מקומות להתכרבל בהם עם דרינק חורפי

בר הלייבררי בנורמן. צילום: סיון אסקיו
בר הלייבררי בנורמן. צילום: סיון אסקיו

גשם הוא לא תירוץ להישאר בבית, להפך - הוא סיבה לצאת ממנו. רק צריך לדעת לאן, ולכאן אנחנו נכנסים - קבלו את המקומות המושלמים לבילוי חורפי

26 בינואר 2022

אם חשבתם שחורף הוא זמן להצטנף במיטה, פספסתם את כל הפואנטה. העונה הגשומה יפה לתל אביב כמו מסכת אבוקדו לעור פגום מהשמש וכמו אמבטיה חמה בתום שבוע מחזור. לבשו מעיל, קחו ומטריה וצאו ליהנות מהרומנטיקה העדינה שהעונה הגשומה משרה על העיר הרועשת שלנו. תריסר ברים שיהפכו את החורף לעונה האהובה עליכם בעיר.

1. 223

סטייל ואלגנטיות נוכחים בכל פינה וגארניש בבר הוותיק, והקוקטיילים עושים את מלאכתם נאמנה. מבעד לוויטרינה דיזינגוף שטוף הגשם נראה כמו בולוואר בפריז והעיר הלבנה לובשת אפרוריות רומנטית שאי אפשר לעמוד בפניה.
223

223 (צילום: בן יוסטר)
223 (צילום: בן יוסטר)

2. אדוארד

נכון שחלק מהדרינקים כאן מתומחרים בפראות שאין לה הצדקה (נסו להתכוונן להפי האואר בראשון-חמישי 17:00-20:00), אבל המרפסת למעלה היא הלוקיישן המושלם לחזות בגשם, לעשן (גם בפנים, ולא רק סיגריות) ולשבת לערב אינטימי עם חברים.
אדוארד, הכרמל 12, תל אביב

3. אה לה רמפה

לבר השכונתי שמסתתר בין פיתולי שוקן יש תפריט ניחומים נאה, מקומות ישיבה מרווחים ובאופן כללי משהו שחסר כיום בברים רבים – מחשבה על הנאת הלקוח. בין המנות החורפיות מככב צ'יפס צ'דר סליזי שנעשה אפילו טעים יותר תחת התאורה החמימה, על מרפסת שקטה שתבודד אתכם מהסערה שבחוץ.
אה לה רמפה, העמל 21, תל אביב

4. בושוויק

בחוץ קר וגשם אבל בבושוויק לוהט. מהמטבח עפות מנות מושחתות שיצר השף עינב אזגורי וקוקטיילים סקסיים מחממים את הגוף והלב. אפשר להתנפל על ארוחה שתשלח אתכם למיטה שבעים ומגרגרים או לרבוץ באחת הספות עם דרינק ביד, ולהשקיף על עוברים ושבים נאבקים במטריות שלהם.
בושוויק
להזמנת שולחן בבושוויק

בושוויק (צילום: בן יוסטר)
בושוויק (צילום: בן יוסטר)

5. הנסיך

הבר הוותיק הממוקם על הגג הוא לוקיישן קלאסי להרהורים נוגים, קריאת ספרים ויצאה לדייטים או מפגשים עם חברים באווירת צ'יל אירופי. תפסו לכם נקודה שווה תחת תנור חימום וקחו לכם שעה לדמיין שאתם בסרט צרפתי. בשיא האומיקרון, מה עוד נותר לעשות חוץ מלחלום?
הנסיך, נחלת בנימין 18, תל אביב

6. השופטים

כן נו, הבר הוותיק עדיין חי ובועט והעונה הקרה מיטיבה איתו. מותר להתכרבל במעיל ולהתבודד על כוס גינס או לנצל את השולחנות השיתופיים למפגש עם חברים אמיצים כמותכם. בזכות הקולונדות, אותן קומות קרקע מסחריות מקורות, הגשם לא מפריע, ואוויר פריך וצונן הוא בונוס.
אבן גבירול 39, תל אביב

השופטים (צילום: זיו שדה)
השופטים (צילום: זיו שדה)

7. מושו

כשם שבווגאס אין לדעת אם בחוץ יום או לילה, כך במושו החורף נותר בחוץ. חלל שהיה פעם מרתף בנק, כולל סורגים ודלת פלדה מתבקשת, מוגשים קוקטיילים מסתוריים בהשראת בית מרקחת סיני, ומנות מזרח אסיאתיות צבעוניות. קל לדמיין קיץ על החוף בקופנגן ולהשאיר את כיכר רבין החפורה מאחור.
מושו

מושו (צילום: יהונתן בן חיים) 
מושו (צילום: יהונתן בן חיים) 

8. צ'יקטי

אם בא לכם יותר מסעדה-בר ופחות בר-מסעדה, תוכלו למצוא באיטלקיה החביבה הזו דרינקים נפלאים ומעדנים לנשנש לידם. נסו להניח את הסמארטפון בצד, כי החלונות שמקיפים את הבר ומשקיפים לרחוב הם מסגרת לתמונת הגשם היפה ביותר.
צ'יקטי
להזמנת שולחן בצ'יקטי

צ'יקטי (צילום: אסף קרלה)
צ'יקטי (צילום: אסף קרלה)

9. K

עוד מקום שבו לחורף ולמציאות אין דריסת רגל, כי K הוא בועה של יקום מקביל. וכן, אסוציאציה לקיי הול לגמרי לגיטימית. הנה אמרנו את זה.
הרצל 4, תל אביב

 

10. שישקו

לשבת מתחת תנור חימום וגג באוויר הפתוח, לנגב כבד קצוץ ואיקרה בחלה רכה וחמימה, לשתות ג'ין טוניק משל היינו בלונדון ולהוריד צ'ייסרים באדיבות הבית. לא יודעים מה אתכם, עבורנו זו התגלמות החורף הישראלי.
שישקו

11. לייבררי בר

"קלאס באפס מאמץ" הוא ביטוי שתפור על הבר שבמלון נורמן: שיק בריטי מאופק, עיצוב אלגנטי אך חמים, שירות מהוקצע וקוקטיילים כמו שצריך. כל שנדרש מכם למימוש הרומנטיקה הוא לשבת על הבר, להחזיק ידיים ולתכנן נסיעה ללונדון, מתישהו כשהמגפה תסתיים.
לייבררי בר

לייבררי בר. צילום: אנטולי מיכאלו
לייבררי בר. צילום: אנטולי מיכאלו

12. קאב קם

עד שלי מלילי תפתח מסעדה שאפשר יהיה ממש להשיג בה מקום, הבר של מלילי האב הוא יותר מאשר פיצוי נאות: מנות תאילנדיות קטנות וחריפות שמצליחות לגרום להזעה גם בחורף, קוקטיילים סקסיים לכיבוי השרפה ומרפסת מקורה רומנטית ללא חשש לנגיפים. כל מה שנכון לחורף 2022.
קאב קם

המשקשק המיתולוגי של תל אביב. אדי ניומן בקאב קם (צילום: אלי כרמי)
המשקשק המיתולוגי של תל אביב. אדי ניומן בקאב קם (צילום: אלי כרמי)