יש פיצה חדשה בשכונה, והיא נמתחתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת

פוזה בקטע טוב. פיצה עם מק אנד צ'יז. בר פיצה פוזה (צילום: גיל אבירם)
פוזה בקטע טוב. פיצה עם מק אנד צ'יז. בר פיצה פוזה (צילום: גיל אבירם)

"בר פיצה פוזה" מגיע אלינו עם פיצות מיוחדות, צבעוניות ועם מתיחת גבינה שגורמות לנו לרעד קל במורד הגב התחתון. הלוק נפוליטני, הטעם ניו יורקי, המקורות הרצלייניים והלוקשיין הכי תל אביבי. בא לשכונה קראנץ' חדש, ויש לו חתיכת הנחות בהאפי האוור

13 בספטמבר 2022

מתי לאחרונה נתקלתם בסתם בר? ללא כתובות ניאון, שמות מפוצצים וקונספט מונפץ? את השאלה הזו בדיוק שאלנו אמש, עם הידיעה על סטנלי, בר חדש שמביא את בשורת הליקוט למשקאות בייצור עצמי. היום, השאלה הזו שוב מתבקשת עם "בר פיצה פוזה" – כן כן, זהו השם המפורש והבלתי מתנצל – מחבר בין דרינקים, פיצות לא שגרתיות ואווירה. נו, אתם יודעים, אווירה. כשמרימים. ולמרות כל הפוזה, לנוכח פיצה טובה כל ההגנות שלנו נמסות ונמתחות כמו גבינה.

גם פיצה, גם פוזה, גם בר. לא בהכרח בסדר הזה. "בר פיצה פוזה". (צילום: אפיק גבאי)
גם פיצה, גם פוזה, גם בר. לא בהכרח בסדר הזה. "בר פיצה פוזה". (צילום: אפיק גבאי)

המותג "בר פיצה פוזה" החל את דרכו לפני כחמש שנים בהרצליה. הבעלים, ניב ברנשטיין ומאור ציוני, גייסו את הפיצאיולו הוותיק רענן יוסי נוסל ליצור פיצה המתאימה לאופי המקום ולטעם הקהל. "לפיצה יש לוק נפוליטני אך היא מתנהגת כמו פיצה ניו יורקית. החיך הישראלי אוהב קראנצ'יות. לכן הקראסט והפריכות מזכירים פיצה ניו יורקית אך הנראות דומה לפיצה מנאפולי", הוא מסביר. הבצק עובר התפחה במשך 72-96 שעות ונאפה בתנור אבן עם טופינגז שמותאמים לאלכוהול – טעמים עדינים לליווי יין וחזקים יותר לקוקטיילים, תזקיקים ובירה.

לדוגמה: פוזה לבנה עם קרם שמנת, כמהין ופטריות יער; פוזה מאק אנד צ'יז עם רוטב קרם פרמזן, מקרוני, צ'דר אמריקאי ובייקון טלה מעושן; פוזה פולנטה עם קרם תירס, מוצרלה, פטריות בחמאת כמהין, עירית ופרמזן; פוזה קרניבורים דרום אמריקה עם רוטב עגבניות, מיקס צ'דר ומוצרלה, בייקון טלה, צ'וריסו עגל, פלפלים מקורמלים ומייפל צ'יפוטלה; פוזה רג'יאנו עם קרם פרמזן, מוצרלה, גבינת עיזים, שברי פקאן מסוכר ועלי רוקט; ופיצה טבעונית עם גבינת קשיו ושתי תוספות לבחירה (60-78 ש"ח). תמורת 10 ש"ח נוספים ניתן להזמין כל פיצה מבצק ללא גלוטן.

פוזה של פפרוני, בר פיצה פוזה (צילום גיל אבירם)
פוזה של פפרוני, בר פיצה פוזה (צילום גיל אבירם)

בנוסף לפיצה, מציע התפריט מנות חלוקה בסגנון איטלקי כגון ארטישוקים צלויים עם לאבנה כבשים, ליבת חציל, רוקט ושברי קשיו (43 ש"ח), סלט בוראטה ממחלבת עברי, פסטו, עגבניות וקרם בלסמי (64 ש"ח) וכרובית מפורקת בתנור בתנור עם טחינה, פלפל צ'ילי, פטרוזיליה וצנונית (44 ש"ח). באגף המשקאות אפשר למצוא מוחיטו אבטיח, Lychee viola ועוד קוקטיילים צבעוניים (56-58 ש"ח) וכן יינות במחיר 36-48 ש"ח לכוס. בימים ראשון-חמישי בשעות 17:00-20:00 מתקיים הפי האואר שיספק לכם 20% הנחה על תפריט האוכל ו-30% על המשקאות האלכוהוליים. ואם מאז הקורונה איבדתם את החשק לצאת מהבית – הפיצה זמינה גם במשלוח דרך wolt ותן ביס.
ארלוזורוב 81, תל אביב, ראשון-חמישי ושבת 17:00-01:00, שישי 18:00-01:00