בשל עליית מחירי הבשר: נסגרת מזללת רובן

מזללת הכריכים המשובחת רובן נסגרה עד להודעה חדשה בשל העלייה הדרסטית במחירי הבשר

הוא פה! הכריך של רובן. צילום: אנטולי מיכאלו
הוא פה! הכריך של רובן. צילום: אנטולי מיכאלו
16 ביולי 2015

"בשל העלייה הדרסטית במחירי הבשר, בעיקר עקב ענייני הכשרות בחו"ל ובלה בלה… ובגלל הרצון שלנו לשמור על מחירי כריך סבירים ללקוח, מה שלא מתאפשר, אנו נאלצים לצאת לחופש עד יעבור זעם, בתקווה שהגל הטבעוני לא ישטוף אותנו. במהלך תקופה זו אפשר יהיה לפגוש אותנו באירועים".

כך כתוב על השלט בחלון הראווה של מזללת הכריכים המושבתת רובן ביהודה הלוי. שגיא עברון מקבוצת רובן, הכוללת שלושה סניפים (שני סניפים של זכיינים הנמצאים מחוץ לתל אביב, עובדים כרגיל ומוכרים גם המבורגרים), וכן קפה הבימה, הקיוסק בבן גוריון ודא דא ודא.

עברון מתוסכל מאוד: "מחיר הבשר הקפוא עלה בכ־25 אחוז, אני לא יכול לגלגל את עליית המחירים ללקוחות ולבקש במקום 32 ש"ח לכריך, 48 ש"ח. כמויות הבשר שמגיעות לארץ קטנות, האיכות נמוכה יותר, והמחירים עלו באופן דרסטי. הגשנו את אותו הכריך בדיוק במשך שש וחצי שנים, לא נרד ברמה ולא נגיש מוצר נחות גם בעתיד. אסור לייבא לארץ בשר לא כשר והבעיות עם משגיחי הכשרות יצרו מחסור שמעלה את המחיר. החלטנו לסגור. העובדים שוגרו לעבוד בעסקים הנוספים של הקבוצה, אנחנו ממשיכים עם שירות האירועים המבוקש של רובן ובעיקר מחכים לראות מה יקרה".

ואם המחיר לא יירד?

"כולנו נעבור לאכול סייטן ונגלה שזאת בכלל הייתה קונספירציה טבעונית. זאת בעיה של כולם, מאנשים קשי יום עד בעלי מזללות ומסעדות. קשה להאמין שזה לא ייפתר".