רשמו ביומנים 4.20: אליפות קנאביס ואלופי היפ הופ בכולי עלמא

אחי, אני רואה צבעים. כולי עלמא (צילום: רן בירן)
אחי, אני רואה צבעים. כולי עלמא (צילום: רן בירן)

גביע הולי פלאוור 2024 הוא ניסיון ראשון לקיים תחרות רצינית בין מגדלי קנאביס רפואי רציניים, ולהכתיר אחת ולתמיד את הפרח של ישראל. גם טדי נגוסה, ג'ני פנקין ומיכאל כהן יבואו להשאיר את הכולי עלמא בעשן, והכל ביום הקנאביס הבינלאומי. אנחנו נצטרך להזכיר לכם את זה, אה?

28 במרץ 2024

תל אביב, יא סאטלה, רשמי ביומנים שלך את ה-20 באפריל. כן, זה היום הידוע ברחבי העולם כ-4.20 Day, יומו הבינלאומי של צמח הקנאביס הפופולרי שמקושר למספר 420 מכל מיני סיבות מתישות שסטלנים תמיד שמחים להוסיף עליהן הסברים מתישים לא פחות. כך או כך, תל אביב אינה ידועה כמי שמתרגשת מהיום הזה באופן מיוחד – אחי אצלנו 4:20 כל יום כל היום אחי – אבל השנה זה הולך להשתנות. וזה הולך להשתנות בכולי עלמא.

>> נפתח מועדון הקנאביס הראשון בתל אביב. זה אומר מה שאתם חושבים

תחת הכותרת "הולי פלאוור 2024", יתקיים אירוע היסטורי ובו יוענקו לראשונה פרסים למגדלי זני הקנאביס הטובים ביותר בישראל שיאבקו על התואר "הפרח של ישראל. חמש חברות גדולות שמייצרות קנאביס כחול לבן יתמודדו על הכתר – קבוצת מדוקאן, בזלת פארמה, גרינקום אגרו, פלאנטיס וקנאבר – וכל אחת מהן הגישה לתחרות שלושה זנים שיבחנו על ידי צוות שופטים מקצועני בבחינה עוורת, על פי קריטריונים מקובלים בעולם של נראות, טעם, ריח והשפעה.

מיטב התוצרת החקלאית של ישראל. חוות קנאביס רפואי בכפר פינס (צילום: Getty Images)
מיטב התוצרת החקלאית של ישראל. חוות קנאביס רפואי בכפר פינס (צילום: Getty Images)

האירוע יקבל גם מעטפת תרבותית לוהטת, עם הופעות של אלילי ההיפ הופ טדי נגוסה, מיכאל כהן וג'ני פנקין (עם הופעת אורח של שאזאמאט), כשגם בצוות השופטים המיומן אפשר למצוא שמות מוכרים מה-Hood כמו די.ג'יי מש וישגב דותן מלוסיל קרו, כך שאפשר להיות בטוחים שלאירוע יהיה את הביט הנכון ואת הגרוב הנכון כדי להכתיר את המנצחים בסטייל.

פרט למש ודותן, צוות השופטים כולל גם את דניאל אסיאג, מייסדת ריפר, פלטפורמת מרקטפלייס שמחברת בין בתי מרקחת לבין מטופלים; נטע קובלבסקי, מנכ”לית קובלסקי – מרכז לטיפול באמצעות קנאביס ורפואה אינטגרטיבית; אלי לוי, יזם חברתי ומנכ״ל מעל"ה – מרכז עוז להחלמה ושיקום באמצעות קנאביס רפואי; אורן דולפין, יזם ואיש חיי לילה. הבעלים של הג'ימי הו, שקט קלאב, ג'יה וג'ון דו, מייסד חברת "הדולפין הירוק" לגידול קנאביס רפואי וממקימי מועדון המטופלים "עץ החיים"; ואורנלה טל, מרצה, מעבירה סדנאות ומורה ליוגה בשיטה שיצרה עבור מטופלים בתחום ה-PTSD וכאב.

באירוע עצמו לא תהיה אפשרות לדגום את זני הקנאביס הרפואי שהשתתפו בתחרות, כמובן. ואם תרצו לעשן משהו תצטרכו להביא אותו מהבית, אבל אתם לא תביאו אותו מהבית כי עישון קנאביס עדיין אינו חוקי בישראל ולכן גם אין לכם קנאביס בבית ואתם בדיוק בודקים בגוגל מה זה קנאביס בכלל.

>> גביע הולי פלאוור 2024, כולי עלמא 20.4.2024, פרטים וכרטיסים כאן