גופי הוא מקדשי: בית כנסת ברחוב נורדאו הפך לחדר כושר

במבנה ששימש כבית כנסת הוקם בית הכושר נורדאו - אקט הגיוני בעיר שמנשקת יותר ישבנים חטובים ממזוזות

בית הכושר נורדאו. צילום: דורון סרי
בית הכושר נורדאו. צילום: דורון סרי
15 בנובמבר 2015

אח, איזה הומור יש לה לאלוהים הזאת. אם פעם בביתה שברחוב נורדאו היא אפשרה לאנשים להתנועע רק קדימה ואחורה בשם פולחן ארון הקודש, היום היא מאפשרת לקהל הרחב להתנועע בפראות ולהזיע את עצמו לדעת בשם פולחן הגוף. בית הכנסת של חסידי יהדות גור בשדרות נורדאו הוסב למקום המסתמן כחם בעיר: בית כושר לאימונים פונקציונליים משולבים, מבית החבר'ה שהקימו את מועדון הכושר בקולנוע פאר. האוכלוסייה הדתית מתהפכת ודאי בשטריימל לנוכח המהפך, אך בכל זאת מדובר בעיר שבה מרבית האוכלוסייה מנשקת יותר עכוזים ממזוזות, ולפיכך מקפידה למצק אותם בסקוואטים.

במקום ארבעה חללים: המרכזי מיועד לאימונים פונקציונליים – מרצועות TRX ומשקולות קטלבל עד לכדורי כוח ומשקל גוף, השוכנים במקום שבו דר בעבר ארון הקודש; החלל השני ששימש בעבר לעזרת הנשים הוא כיום חלל הקבלה, שבו אפשר גם לנוח ולתצפת על המתאמנים המיוזעים בחלל המרכזי; החלל השלישי הוא חדר ספינינג מאובזר למכביר; והחלל הרביעי מיועד למיזנטרופים חובבי האימונים האישיים שאינם מעוניינים להתערבב במיצי הגוף של אחרים.

האימונים המשולבים הם גולת הכותרת של המקום: חצי שעה של דיווש אינטנסיבי, שבתומו ממשיכים חיש מהר לחלל המרכזי לאימון כוח. מיותר לציין שאימון שכזה משלב את כל מרכיבי הכושר הגופני ומאפשר גם להתחזק, גם לשרוף את שומני הסחלב שאנחנו תוקעים בערבים גשומים וגם לעבוד על שרירי הליבה ולהתחטב. עוד בתפריט האימונים: HIITrx  – אימון המשלב תרגילים מעלי דופק בתוספת הרצועות המפורסמות; MAX – אימונים אינטנסיביים המושפעים משיטת הקרוספיט; NTC – אימון קונספט שמועבר על ידי מאמנות מוסמכות של נייקי העולמית שאחראית לפיתוחו; והחביב מכולם – Tour De TLV – אימון בן שעה וחצי הכולל חצי שעה של ספינינג, חצי שעה של ריצת אינטרוולים בשדרה וחצי שעה של אימון כוח.

כל הפינוק הזה מתנהל תחת פיקודו של גונדה, מאמן הכושר שמצליח לגרום למיטב הסלבס להזיע בחריץ. בקיצור, הכירו את בית המקדש החדש שלכם.

בית הכושר נורדאו 360־420 ש"ח למנוי חודשי, שד' נורדאו 63