היכונו ל"ג'יימס בונד: גרסת הריאליטי". ולא תאמינו מי פה הנבל

הבאד גאי המושלם. בריאן קוקס ב"007: הדרך למיליון" (צילום: יחסי ציבור/פריים וידאו)
הבאד גאי המושלם. בריאן קוקס ב"007: הדרך למיליון" (צילום: יחסי ציבור/פריים וידאו)

שירות הסטרימינג של אמזון שם את הכסף הגדול שלו על פורמט הריאליטי המסקרן "007: בדרך למיליון", עם בריאן קוקס ("יורשים") בתפקיד מנחה/נבל, משימות ג'יימס בונדיות בלוקיישנים ג'יימס בונדיים ופרס של מיליון פאונד למנצחים. אבל למה לעשות דבר כזה למותג?

5 באוקטובר 2023

ז'אנר הריאליטי ממשיך להתקשות להמציא את עצמו מחדש, אבל זה לא אומר שמפסיקים לנסות ועכשיו פריים וידאו, שירות הסטרימינג למנויים של אמזון, מנסה את מזלו ושם את כל הז'יטונים על תחרות ריאליטי שתעלה בחודש הבא לאוויר (10.11) תחת המותג המנצח של ג'יימס בונד והכותרת הקרינג'ית "007: הדרך למיליון".

כן כן, מה ששמעתם, אנחנו מדברים על פורמט ריאליטי שבו יתמודדו זוגות בשלל משימות ג'יימס בונדיות מסמרות שיער ברחבי העולם, כולן בהשראת ובאווירת סדרת הסרטים על המרגל הבריטי הנועז והאלגנטי. והפאנץ': את תפקיד המנחה יגלם בריאן קוקס, הלוא הוא לוגאן רוי מ"יורשים". והוא לא סתם מנחה.

על פי ההודעה של אמזון לתקשורת והטיזר, קוקס הוא למעשה דמות במשחק, "הקונטרולר" המרושע שעורם שלל מכשולים בדרכם של המתמודדים אל הפרס הנכסף בגובה מיליון פאונד. בחודש אפריל אמר קוקס שכבר יצא לו לראות חלק מצילומי המתמודדים. "ראיתי איך אנשים רגילים מתמודדים עם הרפתקת ג'יימס בונד", סיפר קוקס. "הם מטיילים בעולם לכמה מהלוקיישנים האיקוניים של בונד, וככל שהם מתקדמים זה נעשה יותר מותח. אני נהנה להיות הנבל שמענה אותם, עם רישיון להתעלל בהם קצת". נשמע כמו משהו שלוגאן רוי היה אומר.

אתה לא ג'יימס בונד, חבוב. לוגאן וקנדל רוי ב"יורשים" (צילום: יחסי ציבור/HBO)
אתה לא ג'יימס בונד, חבוב. לוגאן וקנדל רוי ב"יורשים" (צילום: יחסי ציבור/HBO)

הטריילר נראה מושקע ביותר, כמו גרסה משוכללת של "המירוץ למיליון", והמשימות שהוא מספק הצצה אליהן נראות מליגת העל של משימות הריאליטי. ג'ף בזוס לא חסך כאן. מאחורי המהלך המעניין הזה של אמזון פריים וידאו, עומדת גם רכישתה של MGM בידי אמזון, ענקית הקולנוע שאוחזת בזכויות למותג הג'יימס בונדי, שכעת בוודאי יימתח לספין-אופים וז'אנרים נוספים ככל האפשר. נמתין לתוכנית הבישול שלו.