בפעם הרביעית: הסטנדאפיסט האדיר ג'ים ג'פריס חוזר לישראל

אוהב אותנו כמו שאנחנו אוהבים אותו, כנראה. ג'ים ג'פריס (צילום: יח"צ)
אוהב אותנו כמו שאנחנו אוהבים אותו, כנראה. ג'ים ג'פריס (צילום: יח"צ)

הסטנדאפיסט האוסטרלי יגיע לתל אביב עם המופע החדש שלו, Give 'Em What They Want, ב-16.5. מה אנחנו רוצים? אנחנו רוצים עוד ממעשיות השיכורים המטונפות והשוברות מצחוק שלך, ג'ים, ואכן את זה נקבל. יש אמת בפרסום

תראו מה זה, מדי פעם יש לנו גם חדשות טובות: הסטנדאפיסט ג'ים ג'פריס יגיע להופעה רביעית בישראל ב-16.5, בהיכל מנורה מבטחים – שם יבצע את המופע החדש שלו, Give 'Em What They Want. בהנחה שמה שאנחנו רוצים זה עוד סיפורים ארוכים, מטונפים ושוברים מצחוק, נשמע שההבטחה בשם המופע תוגשם ב-100%.

לג'פריס, יליד אוסטרליה שהתחיל את הקריירה שלו באנגליה וחי בארצות הברית בשנים האחרונות, ארבעה ספיישלים בנטפליקס (שלושה מתוכם, מלבד האחרון, "High & Dry", גם בוצעו בהופעות בישראל), והוא גם יצר קומדיה חמודה ואנדרייטד במיוחד בכיכובו, "Legit" וגם הנחה את תוכנית הסאטירה המפתיעה The Jim Jefferies Show – מצד אחד, פניית קריירה מפתיעה לקומיקאי שהתפרסם בזכות מעשיות שיכורים מופרעות, מצד שני, הגיונית לגמרי לאור העובדה שהקטע הכי מוכר שלו הוא סאטירה נוקבת על הגישה החופשית לנשק בארצות הברית.

ג'פריס הופיע בישראל לראשונה ב-2016 וחזר לכאן גם ב-2018 וב-2019. "האויב המוצהר הגדול ביותר של ג'ים ג'פריס הוא הפוליטיקלי קורקט… וזה היה יכול להיות רצף של פרובוקציות זולות, אבל בתוך הסטנדאפ של ג'ים ג'פריס יש בעצם לב חם ואוהב עם פרצוף קשוח", כתבנו על המופע הראשון שלו, "העניין הוא שאם תמצמצו, תוכלו להחמיץ אותו ולצאת עם רושם שגוי לגמרי לגביו. הוא לא יוצא החוצה לעיתים תכופות, אבל הוא שם". צריך לומר שבשנים שחלפו ג'פריס גם קצת התבגר והתרכך (שני המופעים האחרנוה שלו היו אישיים מתמיד) וגם נותר השמוק האוסטרלי המטונף שהתאהבנו בו כבר לפני 15 שנה – דבר עליו הוא גם סיפר לנו בראיון ב-2017. בקיצור, הולך להיות כיף.

המופע הוא בהפקת לייב ניישן בישראל, שאחראית גם על הביקור המתקרב של ניקי גלייזר המצוינת כאן ב-27.5, וההפקה מבטיחה לנו גם "סטנדאפיסטים נוספים שיוכרזו בחודשים הקרובים". אנחנו ברצינות כבר לא יכולים לחכות.

ג'ים ג'פריס, היכל מנורה, יגאל אלון 51, 16.5, 290-450 ש"ח. מכירת הכרטיסים תיפתח היום (ראשון, 24.3) ב-18:00 ממש כאן