נראה לנו שמצאנו את הקינוח הלוהט הבא של העיר

כלומר, קפוא: מיסטיק, גלידרייה חדשה בסגנון צרפתי שנפתחה ברחוב דיזנגוף, מציעה מגוון טעמים וקינוחים לא שגרתיים בתוך גביעים ומאפים שמכינים במקום

גלידת מיסטיק. צילום: OVLAC
גלידת מיסטיק. צילום: OVLAC
29 באוקטובר 2020

גלידרייה חדשה שנפתחה החודש ברחוב דיזינגוף מציעה לכל דורש חוויה פריזאית אמיתית. היא נראית כאילו נלקחה משדרת שאנז אליזה, היא מספקת לנו אסקפיזם רצוי מטרדות היום-יום, והיא בטוח מתוקה יותר מאמילי.

על הגלידרייה אמון מארק שטיקמן שעלה מפריז לפני חמש שנים וחלם להביא לחיך התל אביבי בשורה חדשה בניחוח אירופאי מובהק, של גלידה טעימה ואיכותית שעשויה ממש במקום. הגלידה עשויה מחומרי גלם טריים ואיכותיים וללא חומרים משמרים או סוכר מיותר.

מארק בחר לקרוא לגלידה מיסטיק ואכן, בשעה שתאחזו בגביע (שמיוצר גם הוא על ידי מארק במקום) ותלקקו גלידת נוגט או אגסים, תסכימו פה אחד שמדובר בחוויה מיסטית לכל. בהתחייבות. עוד בתפריט תמצאו טעמים מטריפים כגון פיסטוק חד פעמי, פסיפלורה משגעת ובהמשך צפויים גם ליקריץ וטעמים מפתיעים נוספים.

הגלידה במרקם מצוין, רך ומבורך ועם זאת היא גם קלילה ואוורירית ולא חוטאת כלל במתיקות יתרה. הגביע שמיוצר במקום פריך ונגיס בדיוק במידה הראויה (17 ש״ח לכדור).

גלידת מיסטיק. צילום: OVLAC
גלידת מיסטיק. צילום: OVLAC

מלבד גביע גלידה קלאסי, במקום תמצאו גם קינוח משגע שאנחנו צופים שיהפוך מהר לוויראלי ולקינוח חובה לכל פודי שמכבד את עצמו. מדובר בבריוש שאותו תוכלו למלא בגלידה לבחירתכם (35 ש״ח) ולחלום רחוק רחוק. הבריוש נאפה במקום, משוח בחמאה ומתקתק, וכשהוא ממולא בגלידה הוא מספק את הפינוק האולטימטיבי הדרוש. נמליץ במיוחד על מילוי בגלידת נוגט ושוקולד ונבטיח שלא תתחרטו.

גלידת מיסטיק. צילום: OVLAC
גלידת מיסטיק. צילום: OVLAC

בנוסף, במקום גם נמכר קינוח גלידה שעונה לשם האלגנטי 'דליס גלידה': מדובר בשכבת עוגיית קראמבל עסיסית, בשכבת גלידה, קולי (מחית) פרי ועוד גלידה מעל. ליקקנו את האצבעות, ליטרלי!

עוד תוכלו להנות ממילקשייק מושחת המבוסס על שני כדורי גלידה, או סמודי רענן המבוסס על שני כדורי סורבה (30 ש״ח). אם תרצו לקחת הביתה, ותאמינו לנו שתרצו, במקום גם מארזי גלידה טרייה ומשובחה שמדודים בליטרים (50 ש״ח לחצי ליטר, 100 ש״ח לליטר).

גלידה מיסטיק, רחוב דיזנגוף 138