דובדבן בקצפת: גלידרייה חדשה מבית R2M

קבלו עדכון קר מהמקפיא: קבוצת R2M תפתח אחרי פסח בדיזנגוף גלידרייה חדשה המתבססת על גלידה טרייה מחומרים טבעיים בלבד. מנחשים איזה טעמים יוצעו בגלידרייה?

גלידה טרייה מחומרים טבעיים מבית R2M. צילום: אייל רגב
גלידה טרייה מחומרים טבעיים מבית R2M. צילום: אייל רגב
13 במרץ 2017

אחרי שמילאו לנו את העיר (והבטן) בשלל מאפי בוטיק מבית הבייקרי, קבוצת R2M בבעלותם של רותי ומתי ברודו לא עוצרת ועתידה לפתוח גלידרייה קטנה בסמוך לבייקרי בצפון דיזנגוף. הגלידרייה צפויה להיפתח אחרי פסח, רגע אחרי שנשמין מנחת ממצות ושאר ירקות, וננסה להתחיל דיאטה. ממש אז.

מדובר בגלידה טרייה, טבעית, ללא סוכר מעובד או צבעי מאכל, אלא גלידה שמכינים במקום במכונה של חברת קרפיג'יאני האיטלקית. הגלידרייה תתמקד באיכות ולא בכמות ותציע ארבעה טעמים בסיסיים בלבד: וניל, שוקולד, פיסטוק ופרי כלשהו (עדיין עורכים ניסיונות בתחום, עדכונים מובטחים בהמשך). בכדי לעשות את הדברים כמו שצריך, הקונדיטורים של הקבוצה יצאו להשתלמות באיטליה, שם הם למדו את רזי המקצוע והתמקצעו בתחום בטרם שבו לארץ כגלסיירים מן השורה.

מתלמדים באיטליה. גם לגלידה מגיעה אוניברסיטה. צילום: אייל רגב
מתלמדים באיטליה. גם לגלידה מגיעה אוניברסיטה. צילום: אייל רגב

הקונספט המרכזי של הגלידרייה הוא לשלב את הגלידה עם מוצרי הבייקרי השונים, כך למשל גלידת וניל עם רוטב טופי קרמל תוגש עם שטרודל תפוחים או בננות, גלידת שוקולד תוגש עם שבבי מקרונים ואילו גלידת פיסטוק תוצמד לטארט אמרנה.

בקרוב ברחובות תל אביב, הגלידרייה מבית R2M. צילום: אייל רגב
בקרוב ברחובות תל אביב, הגלידרייה מבית R2M. צילום: אייל רגב

מהקבוצה נמסר: "שנת 2017 היא שנה של התחדשות ועשייה מרובה, הגלידרייה, המעבר למרכז לוגיסטי חדש בבניין פנורמה ובקיץ אנחנו גם עתידים לפתוח את הרצל 16 (משכנו החדש של רוטשילד 12), כך שעם כל העשייה המרובה, כל פרויקט קטן כגדול, מרגש את הקבוצה. בכל דבר מושקעת מחשבה רבה". ואנחנו אומרים, העיקר שימשיך להיות טעים ועשוי ללא רבב.