גל גדות צפויה לככב בתפקיד ראשי בסדרה אמריקאית

הסדרה תעסוק בחייה המרתקים והטראגיים של הממציאה והשחקנית האמריקאית-יהודייה הדי לאמאר. את הסדרה תכתוב יוצרת "הרומן", ויפיק אותה המפיק בפועל של "סיפורה של שפחה"

גל גדות בטקס פרסי האוסקר 2018. צילום: גטי אימג'ס
גל גדות בטקס פרסי האוסקר 2018. צילום: גטי אימג'ס
7 באוגוסט 2018

גל גדות קרובה לחתימה על חוזה עם רשת שואוטיים, לפיו היא תככב במיני סדרה חדשה – כך דיווח אתר דדליין. גדות תשחק את הדמות הראשית בסדרה שתעסוק בחייה ובקריירה של השחקנית והממציאה הדי לאמאר. את הסדרה יצרה שרה טרים, שיצרה עם חגי לוי את הדרמה "הרומן", ובין המפיקים נמצא וורן ליטלפילד, המפיק בפועל של "סיפורה של שפחה" ונשיא NBC לשעבר.

טרים עדיין במשא ומתן על כתיבת המיני-סדרה, ומתברר שגדות מעוניינת כבר זמן מה להשתתף בפרויקט על לאמאר. יש מי שמכנים את השחקנית האמריקאית-יהודייה וונדר וומן של החיים עצמם, וההמצאות שלה שימשו כבסיס לטכנולוגיה של הווייפיי והג'י.פי.אס.

עוד כתבות מעניינות:
גל גדות צייצה שתתארח ב"משפחת סימפסון"
סשה ברון כהן גרם לפוליטיקאי להודות שיסכים למציצה מטראמפ
יוצר "פאודה" כותב סדרות לנטפליקס – ועדיין לא מאמין שזה קורה

גל גדות בטקס הVMA. צילום: גטי אימג'ס
גל גדות בטקס הVMA. צילום: גטי אימג'ס

סיפור חייה של לאמאר מרתק וסיומם טראגי. השחקנית, שנחשבה לאחת הנשים היפות בעולם, התפרסמה ב-1933, כשהופיעה בסרט חשופת חזה בגיל 19. לא הרבה אחרי היא התחתנה עם בעלה הראשון (מתוך שישה בסך הכל), שהיה מקורב לגורמים במפלגה הנאצית. היא ברחה ממנו לפריז ומשם ללונדון, שם קיבלה חוזה משחק בהוליווד.

חוץ מקריירת המשחק שלה היא הייתה ממציאה שמעולם לא זכתה להכרה שלה הייתה ראויה. בתחילת מלחמת העולם השנייה היא והמלחין ג'ורג' אנתאיל פיתחו טכנולוגיית שידור גלי רדיו שמאוחר יותר שומשה במערכות תקשורת צבאית על ספינות הצי האמריקאי. הפטנט הזה הוא הבסיס לטכנולוגיות מאוחרות יותר – ווייפיי ובלוטות'. רק ב-2014 ההמצאה הזאת זיכתה אותם במקום בהיכל התהילה הלאומי לממציאים.

בשנותיה המאוחרות לאמאר החלה לעשות ניתוחים פלסטיים על מנת לשמר את היופי שפחדה לאבד, אך התוצאה הייתה הרסנית. בעשורים האחרונים לחייה היא הסתגרה בביתה ותקשרה עם העולם החיצוני באמצעות הטלפון בלבד – אפילו עם משפחה וחברים. היא נפטרה בגיל 85 ממחלת לב, ולבקשתה אפרה פוזר ביער באוסטריה. סיפור חייה תועד בדוקומנטרי "Calling Hedy Lamarr" שיצא ב-2004.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד