גמר "האח הגדול": תקוה גדעון היא הזוכה הגדולה

אחרי כמעט מאה ימים בבית האח הגדול, בזה אחר זה יצאה חמישיית הגמר אל העולם שבחוץ עד שנותרה אחת. הניתוח המלא - מחר באתר טיים אאוט

תקוה (מתוך "האח הגדול")
תקוה (מתוך "האח הגדול")

זהו, זה נגמר: בסיום משדר הגמר החגיגי שהתקיים הערב (שבת), קיבלנו את הזוכה הגדולה של "האח הגדול": תקוה גדעון. לאורך כל העונה תקוה נחשבה לפייבוריטית, כך שהניצחון שלה הוא לא הפתעה מוחלטת. הדיירת שנכנסה עם משימה סודית והיריון שאיפשר לה להשתמט ממטלות הבית, זו שהצליחה לשבות (לכאורה) את ליבו של ליאור – וכתוצאה מזה נכנסה למשולש רומנטי שהניב לה לא מעט זמן מסך, שהציפה נושאים כמו גזענות ומגדר, אבל מנגד לא היססה להרים סיגריות ולהחביא שוקולד מיתר החברים. אין ספק שהרגעים הטלוויזיונים המגוונים שתקוה סיפקה לנו לאורך החודשים האחרונים הם שהביאו לה את הניצחון.

הפעם, בניגוד לעונות הקודמות של תוכנית הריאליטי הפופולרית, הניצחון לא רק מעניק לזוכה את המיליון הנכסף, אלא שולח באופן סופי את כל חמישיית הגמר – גדי, תקוה, אודליה, אסיף וירדן, בחזרה אל מציאות הרבה יותר מנותקת ומבודדת מכל בית מרושת מצלמות – אל משבר הקורונה. המצב הזה הוביל את הפקת "האח הגדול" לחרוג מכללי הפורמט לפני כשבועיים וליידע את הדיירים במה שקורה מחוץ לבית.

ניתוח כל מה שקרה במשדר הגמר – מחר בבוקר (ראשון) באתר טיים אאוט.