הדוקו הגדול הבא: פרשת ג'פרי אפשטיין מגיעה לנטפליקס

סדרת הדוקו המסקרנת "ג'פרי אפשטיין: עשיר מטונף", על פרשת רשת הסחר בקטינות שניהל המיליארדר לטובת חבריו העשירים והמפורסמים, תעלה בעוד שבועיים בנטפליקס

הצית אוקיינוס גופריתי של קונספירציות. טראמפיסט מפגין נגד הדיפ-סטייט (צילום: שאטרסטוק)
הצית אוקיינוס גופריתי של קונספירציות. טראמפיסט מפגין נגד הדיפ-סטייט (צילום: שאטרסטוק)

פרשת ג'פרי אפשטיין הכתה את העולם בגועל וזעזוע, התאבדותו בתא המעצר הציתה אוקיינוס גופריתי של קונספירציות, צחנה מבחילה עלתה מרשימת השמות בפנקס השחור שלו ומאורח חייהם המושחת והפושע של חבריו העשירים והמפורסמים. זה היה רק עניין של זמן עד שהוליווד תעשה מכל זה מטעמים מלודרמטיים והיה די ברור שנטפליקס תגיע ראשונה לקו הסיום.

"ג'פרי אפשטיין: עשיר מטונף" הוא סדרת דוקו בת ארבעה פרקים שמבוסס על רב המכר הביוגרפי שכתב ג'יימס פטרסון על מעלליו המבחילים של המיליארדר, בעבר חברו הקרוב של דונאלד טראמפ שניתק עמו קשר כשהחלו לצוף סיפורים על מה שקורה באי הפרטי שלו, אי שם ב-2006. בשנת 2009 הוא הורשע בשידול קטינה לזנות, בעסקת טיעון שהתעלמה מחשיפת החוקרים הפדרליים שמצאה לא פחות מ-36 נשים צעירות וקטינות בהן התעלל מינית לכאורה. ביולי 2019 הוא נעצר בחשד לסחר בקטינות וחודש לאחר מכן נמצא מת בתאו.

הטריילר נפתח בשאלה "מי רצח את ג'פרי אפשטיין", המהדהדת את הסברה הרווחת שלא התאבד אלא נרצח בכלאו, טענה שגם טראמפ עצמו אימץ ומתחזקת בימים אלה עשרות תיאוריות קונספירציה (תשאלו את יאיר נתניהו, הוא מומחה בהפצתן). הסדרה נראית מעט יותר מעמיקה מזה, הולכת הרבה אחורה כדי להסביר את הזוועה ואת קשר השתיקה סביב אפשטיין ופועלו ומעניקה במה חשובה לקורבנותיו שטוענות כי מה שנחשף עד כה הוא רק קצה הקרחון. הסדרה תעלה לשרתי נטפליקס ב-27 במאי. משעמם זה לא יהיה.