ליל הגרזנים הגדול: דבר כזה היכל התרבות אף פעם לא ראה

עד שכל התרבות תרעד. אמני גרזן רקורדס (צילום: יחסי ציבור)
עד שכל התרבות תרעד. אמני גרזן רקורדס (צילום: יחסי ציבור)

גרזן רקורדס, הלייבל הפרוע והמשוחרר שהקימו חברי ההרכב רד אקסס, ישתלט בחודש הבא על היכל התרבות לערב של ארוחת טעימות פרועה ומקורית מהתפריט המוזיקלי שלו ואורחים מיוחדים לקינוח. יהיה גם פופ-אפ אוטו יין ונשנושים של השפית איתיאלה היאט, אם כל התיאור הזה עשה אתכם רעבים

19 בספטמבר 2023

כשאנחנו יוצאים מהבית לטובת צרכים מוזיקליים, אנחנו בדרך כלל משערים שיהיה כיף, מקווים שיהיה כיף ומאמינים שיהיה כיף. אבל אנחנו לא *יודעים* שיהיה כיף. יחד עם זאת, פעם בכמה זמן אנחנו נתקלות באירוע שלגביו ברור מאוד: יהיה כיף. מאוד. הרבה מאוד כיף. אירוע כזה עומד להתרחש בחודש הבא בלוקיישן מפתיע: היכל התרבות.

ביום רביעי, 11.10, רגע אחרי שהתאוששתם מהחגים, ישתלטו חברי הלייבל גרזן רקורדס על היכל התרבות – כן! – עם מרתון הופעות של אמני הלייבל שיתחיל ב-19:00 בערב וימשיך עד שיגרשו אותם.

גרזן רקורדס, למי שהתנזר מדברים כיפיים עד עכשיו, הם הלייבל שהקימו חברי הצמד רד אקסס, ניב ארזי ודורי סדובניק, במטרה להוות בית חם ואוהב ליוצרים מקומיים בסצנת האנדרגראונד בעיר, ומתוך כוונה לאפשר חופש אמנותי מלא בפלטפורמה שלה ו"לקדם את יוצא הדופן על פני המוכר ולתת תקווה והכרה ליוצרים ההולכים על הקצה".

המופע יורכב מ-8 הופעות קצרות עם הפסקה ביניהן, מין ארוחת טעימות אמנותית ממטבחם של הגרזנים, ויכלול גם "הופעה סודית ושווה במיוחד של אורחים שאנחנו לא יכולים לספר לכם מי הם אבל שווה לכם מאוד להגיע ולגלות!", וגם פופ-אפ של אוטו יין והשפית איתיאלה היאט שיקבל את פני המקדימים בסטייל החל מ-18:00.

הליינאפ מלא באמנים שאנחנו אוהבים, וכולל את שאקטי סאונדסיסטם, טואלט, פאוור סטריינג׳רס, אוטרקי, קסן, שן ואבישג כהן רודריגס. ההופעות יתקיימו באולם צוקר, שהוא אמנם אולם שבו יכולים להתרחש כל מיני דברים שונים ומשונים (כולל טקס פרסי האוכל של טיים אאוט ב-2019), אבל במקרה זה מדובר בליין חדש של אירועים קיצוניים בהיכל התרבות מטעם "דבק", המיזם של אגף התרבות בעיריית ת"א-יפו לחיבור בין מוסדות תרבות ותיקים ותרבות צעירה. נמתין בתקווה לרייב טכנו באולם המרכזי.
>> גרזן רקורדס בהיכל התרבות, 11.10, פתיחת דלתות ב-18:00. פרטים, כרטיסים ולכו תדעו מה עוד כאן