"דברים מוזרים" עונה 4: כל מה שצריך לדעת

העונה הרביעית של "דברים מוזרים" תהיה ככל הנראה גם האחרונה. מתי היא תגיע לנטפליקס ומאילו דמויות כנראה ניפרד?

"דברים מוזרים" עונה 3
"דברים מוזרים" עונה 3

העונה השלישית של "דברים מוזרים" (Stranger Things) הותירה הרבה שאלות עם סיומה, בפרק שאורכו 77 דקות. סדרת המד"ב האייטיזית של נטפליקס תחזור לעונה רביעית בנטפליקס, אך תצטרכו להתאזר בסבלנות כדי לקבל תשובות לכל הקצוות הפתוחים. למרבה הצער, זאת כנראה תהיה גם העונה האחרונה – רוס דאפר, אחד מיוצרי וכותבי הסדרה, אמר לניו יורק מגזין ב־2017: "אנחנו חושבים שזו תהיה סדרה של ארבע עונות וזהו". הנה כל מה שצריך לדעת:

מתי תשודר העונה הרביעית של "דברים מוזרים"?

כרגע עוד אין תאריך עלייה רשמי, אבל אם בוחנים את מועדי השידור של העונות הקודמות, יש סיכוי גדול שהעונה הבאה תעלה באוקטובר 2020.

"דברים מוזרים" עונה 3
"דברים מוזרים" עונה 3

אילו דמויות יחזרו אלינו?

"דברים מוזרים" לא תהיה אותו דבר בלי הקאסט הכיפי שלה, אז יישארו איתנו אילבן, מייק, דסטין, וויל, לוקאס, מקס, סטיב, ננסי, ג'ונתן, רובין, ג'ויס, אריקה, קארן ומוריי.

כמה תחזיות עם ספוילר: דמות נוספת שהגיחה לקראת סוף העונה השלישית היא (זהירות, ספוילר) ד"ר סאם אוונס, שעובד עבור משרד האנרגיה של ארה"ב ומונה לתפקיד מנהל התפעול במעבדה של הוקינס. באשר לד"ר מרטין ברנר, הוא אמנם הותקף על ידי דמגורגן, אבל לא ממש ראינו אותו מת – מה שמשאיר פתח לחזרתו בעונה הרביעית. דמות שכנראה־בטוח איבדנו היא בילי, שהקריב את עצמו כדי להציל את הוקינס. דמות נוספת שכנראה ניפרד ממנה היא ראש העיר לארי קליין, שנעצר ודי סיים למלא את תפקידו בעלילה.

נמשיך לעדכן ככל שיתפרסמו פרטים חדשים, המשיכו לעקוב.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"