דברים שווים לעשות בחינם השבוע (27.10-2.11)

משה דיין היפסטר, אירוע עיצוב לקראת תחילת שנת הלימודים האקדמית והסרט הכי אופטימי של השנה: עשרה דברים לעשות השבוע בתל אביב בלי לשלוף את הארנק

מתוך "פרינסס שואו"
מתוך "פרינסס שואו"
26 באוקטובר 2016

סרט

פרינסס שואו

הסרט התיעודי "פרינסס שואו" עוקב אחר סמנתה, צעירה אמריקאית שמנסה להצליח כזמרת כנגד כל הסיכויים, בעוד קותימאן בוחר לשלב את שירתה ביצירה מוזיקלית שלו, העשויה כמנהגו מקטעי יוטיוב רבים – ומביא אותה לקדמת הבמה. ההקרנה תיערך בנוכחות הבמאי עידו הר.

קפה שפירא, רלב"ג 15, רביעי (2.11) 20:30

אמנות

Hipstory

אמן הפופ עמית שמעוני, שעבודותיו המוכרות כוללות איורים צבעוניים של דמויות פוליטיות חשובות כהיפסטרים, מאברהם לינקולן ועד משה דיין, מגיע לתערוכת בכולי עלמא. במקום תוקם גם חנות פופ אפ למגוון מרצ'נדייז מאוירים.

כולי עלמא, מקווה ישראל 10, עד שבת (29.10)

מסיבה

Halloween Comicsfest

חנות הקומיקס קומיקאזה תקיים את מסיבת התחפושות השנתית לכבוד האח הגדול והמוצלח של פורים. במקום תיערך תחרות תחפושות, יחולקו חוברות קומיקס בחינם ואמני קומיקס ייצרו סטריפים לבקשת הקהל.

קומיקאזה, דיזנגוף סנטר, דיזנגוף 50, שישי (28.10) 9:00

אמנות

חתולים וצמחים

האמנית Darfish פותחת תערוכה וחנות פופ אפ בכולי עלמא המחברות שניים מהנושאים האהובים עליה: חתולים וצמחים. זה יהיה המקום הראשון, אגב, שבו השניים ייפגשו בלי לנסות להרוג זה את זה.

כולי עלמא, מקווה ישראל 10, ראשון־שלישי (30.10־1.11)

במה

הפרעת שירה

בצוזאמן ממשיכים את מסורת ערבי השירה המדוברת, והפעם אירוע "הפרעת שירה" יתקיים בסימן הקהילה הלהט"בית, עם מגוון שירים על אהבה, אלימות, שנאה וגאווה.

צוזאמן, לילינבלום 25, ראשון (30.10) 20:30

ילדים

שבת תרבות

רגע לפני שסוף השבוע נגמר, כיכר הבימה תהפוך לכיכר התרבות ותיתן בית חם למגוון סדנאות יצירה, בועות סבון והפעלות לילדים. והפעם: הצגה בנושאי כלי רכב המבוססת על סיפוריהן של מיריק שניר ויונה טפר.

כיכר הבימה, שבת (29.10) 16:30

מסיבה

Bemet

אחרי טור ארוך בהודו ולקראת הוצאת סינגל חדש,  Bemet- האלטר אגו של הוד מושונוב – חוזר לרדיו כדי להרים לקהל המקומי.

רדיו EPGB, שד"ל 7, ראשון (30.10) 22:30

אמנות

קלמר

רגע לפני ששנת הלימודים האקדמית נפתחת, יתקיים בכיכר הבימה אירוע עיצוב של סטודיו אאא לטיפוגרפיה. במקום יתקיימו תערוכת עיפרונות מעוצבים, תקלוט של מיכאל כהן וסדנת הדפסי משי (בתשלום).

לאבאיט, כיכר הבימה, שלישי (3.11) 18:00

יריד קלמר. צילום: יח"צ
יריד קלמר. צילום: יח"צ

מסיבה

Swing Street Party

רחבת הסינמטק תארח את רקדני Holy Lindy Land למסיבת רחוב שתרים אתכם על הרגליים. גם אם לא ניחנתם בחוש קצב מפותח ואתם לא יודעים מה לעשות עם הידיים שלכם, אפשר להגיע עם הילדים כדי לצפות ולנענע את הראש עם הקצב.

רחבת סינמטק תל אביב, שפרינצק 2, שישי (28.10) 12:00

מוזיקה

ג'ורג' בר

המזנון ברמת החייל ממשיכים עם מוטיב הכפיים עם הופעה של מלך החאפלות ג'ורג' בר, שאחראי על הלהיטים "הלו הלו" ו"מברוק עליק". במקום יימכר אלכוהול במחירים מוזלים. אמן אורח: יהודה קיסר.

מזנון, הנחושת 1, שבת (29.10) 16:00