דברים שווים לעשות בחינם השבוע (3-9.11)

מהרצאה על אסונות מתועדים ומרתקים ועד יריד שבו תוכלו למצוא את כל כלי הכתיבה שתוכלו להעלות על דעתכם: עשרה דברים לעשות השבוע בלי להוציא את הארנק

יריד קלמר. צילום: יח"צ
יריד קלמר. צילום: יח"צ
3 בנובמבר 2016

אמנות

קלמר

שנת הלימודים האקדמית החדשה היא תירוץ מצוין לקנות כלי כתיבה שלא תשמשו בהם אף פעם כי יש לכם לפטופ. בכיכר הבימה יתקיים אירוע עיצוב של סטודיו אאא לטיפוגרפיה, עם תערוכת עפרונות מעוצבים, תקלוט של מיכאל כהן וסדנת הדפסי משי (בתשלום).

לאבאיט, כיכר הבימה, חמישי (3.11) 18:00

הרצאה

המהפכנים 5.0

לרגל ציון חמש שנים למחאה החברתית ינסה הפרשן הכלכלי מתן חודורוב לענות על השאלות איך הגיע דור העתיד לתחתית שרשרת המזון, האם המצב בארץ ייחודי וחריג וכיצד מתייחסים לנושא המקורות היהודיים?

מרכז נווה שכטר, אהרן שלוש 42, רביעי (9.11) 20:00

מתן חודורוב
מתן חודורוב

אמנות

תלוי מקום

שתי עבודות הבוחנות את המרחב הסובב את האמן וחומריו. יצירתו של בר פרום הופכת דיקט למפה טופוגרפית תלת ממדית, וענת רוזנסון בן חור הפכה את חלל התצוגה לבית זמני במטרה להבין את חשיבותו של הבית כמרחב אינטימי.

זימאק, ה' באייר 68, חמישי (3.11) 20:00

הרצאה

פורנוגרפיה של אסונות

תומר סימון ינסה לענות בהרצאתו על השאלה למה אנחנו לא יכולים להוריד את העיניים מאסונות מתועדים. מהי האסתטיקה הגלומה באסון ומהם כללי האתיקה הפועלים על צלמים ועיתונאים בבואם לסקר אזורי אסון ומלחמה?

פולי, שד' רוטשילד 60, ראשון (6.11) 19:00

ילדים

סיפור על מילה שחסרה לה התחלה

בחנות המגדלור תתקיים השקת ספר הילדים החדש של טל חן ואביאל בסיל, "סיפור על מילה שחסרה לה התחלה", שעוסק ביחסים ותקשורת שבין אב לבתו ובהנאה האינסופית שאפשר לשאוב ממשחקי מילים.

המגדלור, לבונטין 1, ראשון (6.11) 17:00, לגיל 3־6

אמנות

אוגנדה

ירדן רוקח יצאה למסע בין הגורילות באוגנדה, שכדי לראות אותן צריך לשלם 600 דולר לאנשי הכפרים הסמוכים שמרוויחים דולר ליום, וחזרה עם תערוכה על עוני ואושר. הכנסות התערוכה ייתרמו לבתי ספר באוגנדה.

כולי עלמא, מקווה ישראל 10, שני (7.11) 21:00

מוזיקה

טטיש

הרכב האלקטרו פאוור פופ מסכם שנה מלאת התרחשויות, בהן מימון המונים לאלבומם והופעות בארץ ומעבר לים. בהופעה יבצעו שירים מאלבומם הראשון וחומרים חדשים מהאלבום הבא.

בוקסא, שד' רוטשילד 31, שבת (5.11) 19:00

ילדים

קיימות בסנטר

דיזנגוף סנטר מאמצים גישה ירוקה לכבוד יום האורבניזם (אנחנו כמעט בטוחים שזה דבר אמיתי) ומקיימים סדנת קיימות, שבה תוכלו לצפות בצמחים שגדלים על הגג ולראות את החיות שרואות בסנטר בית ואת הכוורות העירוניות הראשונות בארץ.

דיזנגוף סנטר ליד סמסונג, בניין B, קומה 1-, דיזנגוף 50, שלישי (8.11) 17:00, הרשמה מראש באתר

מוזיקה

דריי מרטינה

הוסטל 51 מקדישים את חודש נובמבר לתרבות הספרדית עם הרבה פלמנקו, כדורגל וטאפאס. את החגיגה תפתח להקת דריי מרטינה הספרדית שמערבבת בין סווינג, ג'אז וסול.

הוסטל 51, יהודה הלוי 51, חמישי (3.11) 21:00

עירוני

Body & Soul

פלורנטין ממשיכה להצדיק את מעמדה כסניף מקומי של תת היבשת עם פסטיבל גוף ונפש הודי, שיימשך לאורך חודש נובמבר ברביעיית פלורנטין. במקום יתקיימו שיעורי יוגה, סדנאות לטיפול במתח וכעסים וכל מה שיעזור לכם לחזור לאיזון.

רביעיית פלורנטין, המעון 3, ימי שישי במשך נובמבר 9:00