מאיר אדוני פותח רשת שווארמה

השף שסגר את כתית ואת המזללה וכבש לאחרונה את ניו יורק עם נור חוזר בקרוב לסצינת האוכל המקומית עם דוניא, רשת מסעדות שווארמה שסניפה הראשון יפתח ברמת החייל

מאיר אדוני. צילום: נמרוד סונדרס
מאיר אדוני. צילום: נמרוד סונדרס
2 בינואר 2018

2016 הייתה שנה קשה למאיר אדוני, כשסגר את כתית, המסעדה שטיפח לאורך 15 שנה. אותה כתית שסייעה לו לכבוש את מקומו כשף המייצג את הקולינריה העילית המקומית, ובה הגיש מטבח שאפתני ומוקפד ויצר שפה קולינרית מובהקת, מורכבת ומצולחתת לעילא. בזמן שהמסעדות הכשרות שהקים, לומינה ובלו סקיי במלון קרלטון ממשיכות לפעול כרגיל, עלה אדוני על המטוס ועבר לגור על הקו תל אביב ניו יורק. אדוני הצליח לבנות את מסעדת נור, שזכתה לשבחי המבקרים האמריקאים, ולהפוך למותג.

coming soon בקרוב

A post shared by meir adoni (@chef_meir_adoni) on

עתה מתברר כי השף מתעתד לפתוח רשת שווארמה, שתמכור שווארמה על שיפוד אופקי הנצלית על גחלים. הסניף הראשון של הרשת יפתח בשבועות הקרובים ברמת החייל, והסניף השני ברחוב דיזנגוף, ואולם לא ברור אם אדוני הוא הבעלים, היועץ הקולינרי או שרק הפרזנטור של הרשת. בכל מקרה, לפני יומיים כבר העלה השף לאינסטגרם שלט של מסעדה ובו מופיעה המילה דוניא באנגלית, בערבית ובעברית ומתחת מופיעה שמו: אדוני. משמעות השם – דוניא – הוא עולם בערבית, וגם סיכול אותיות של שמו.

מאיר אדוני לא מסר תגובה לדברים.