האינטרנט שובר את די.ג'יי קאלד ש"לא עושה מין אוראלי לאישה"

כך יעשה לאיש שמסרב לענג את אישתו בדרך בסיסית למדי ואף להתפאר על כך ברבים. ווידאו מתוך ראיון שעשה די.ג'יי קאלד בשנת 2015 צף מחדש לאחרונה ומזכה את המפיק המצליח בקיתונות של בוז, לאחר שאמר כי ביחסי מין יש חוקים אחרים לגברים ונשים ומעולם לא סיפק מין אוראלי לאישתו כי הוא לא מסוגל

די.ג'יי קאלד. צילום: גטי אימג'ס
די.ג'יי קאלד. צילום: גטי אימג'ס

יו דה בסט? די. ג'יי קאלד, מהמפיקים הכי מצליחים ומושמעים כיום, עומד על אש מוקד האינטרנט לאחר שראיון שלו משנת 2015 צף בטוויטר. בראיון, נשמע קאלד מתבטא לגבי יחסי מין וזוגיות ואומר "אתם צריכים להבין שאני הדון. המלך. יש חוקים אחרים לגברים ונשים. אישה צריכה לפאר את המלך, שזה הגבר. אני פשוט לא מסוגל לעשות את זה (מין אוראלי). לא מסוגל".

האינטרנט עט כמוצא שלל רב על ציטוטיו של קאלד והחל לעשות את מה שהוא הכי טוב: גרירת קאלד אל לב המדורה ושריפתו המטאפורית על ידי חיצי ארס סרקסטיים שנורו לעברו. בין המתבטאים נגד חיסיון המין האוראלי של קאלד היתה גם השחקנית אוון רייצ'ל ווד (ווסטוורלד) שאמרה "אתה ממש מפסיד, ברצינות. קח את זה ממישהי שיש לה גאווה ולחלוטין נהנית לענג גם נשים. אתה צריך להתבגר".

עוד כתבות מעניינות:
זכר לפורקן: 6 טעויות של גברים שרואים יותר מדי פורנו
פאקינג אוקוורד: 5 רגעים מוזרים במיוחד שקורים רק בסטוצים
קראה לי 'אחי', משתמש ב'לובלו': כל הסיבות לפסול דייט פוטנציאלי

גם השחקן דווין ג'ונסון המוכר בכינוי "דה רוק" לא פיספס את ההמולה וצייץ "אהמ… בתור גבר, אני נהנה להתמקצע בכל מיני סוגים של ביצועים מיניים. זה כנראה יותר מידי מידע עבורכם. כעת אני מוציא את עצמי מהדיון הכיפי הזה".

אבל שיא השיאים הוא בלי שום ספק ציוץ של להקת סמאש מאות' (פאקינג סמאש מאות'!!!!) שהתערבה בוויכוח הלוהט וכתבה "A King who doesn't is no King at all". ומה יש להגיד, ברגע שיש לך שירים עם ריהאנה, ביונסה וג'יי זי, ואתה מקבל על הראש מלהקה כמו סמאש מאות', נראה שבאמת יש לך סיבה לירידה. כלומר לדאגה.