חדשות הביזאר: דפני ליף תנחה ערב אגרוף בדיזנגוף סנטר

הגר פיינר מגינה על התואר שלה בתל אביב, 2010 (צילום: יהודה רייזנר/AFP/גטי אימג'ס)
הגר פיינר מגינה על התואר שלה בתל אביב, 2010 (צילום: יהודה רייזנר/AFP/גטי אימג'ס)

מכון האגרוף של אלופת העולם הגר פיינר יערוך ביום העצמאות האמריקאי (4.7) ערב קרבות בדיזנגוף סנטר כמחווה למוחמד עלי האגדי. וכן, בתפקיד הכרוז תתייצב דפני ליף למודת הקרבות. בואו לראות מי ינענע אתכם

המציאות, כידוע, עברה למצב Shuffle מתישהו בעשור האחרון ומאז היא רנדומלית להפליא ומזמנת לנו שלל הזדמנויות להיווכח בכך. הנה אחת: ערב קרבות אגרוף (!) לכבוד מוחמד עלי (?) בדיזנגוף סנטר (!!) בהנחיית דפני ליף (?!?) זה דבר שקורה במציאות באמת בעוד שבוע (שני, 4.7).

מאחורי כל היופי הזה מסתתר שת"פ בין מועדון האגרוף פיינר ובין דיזנגוף סנטר שיתחולל ביום העצמאות של ארצות הברית כמחווה לערכי חופש הביטוי ושוויון הזכויות שאותם קידם מוחמד עלי לאורך הקריירה שלו ואחרי פרישתו. את האירוע, FinerFightNight, מפיקה הגר פיינר ממועדון האגרוף פיינר שמחזיקה בתואר אלופת עולם באגרוף חמש שנים ברציפות וחרטה על דגלה לייצג ולקדם את ישראל בתחום האגרוף ברחבי העולם.

אולי בלי ניסיון באגרוף, אבל בהחלט למודת קרבות. דפני ליף (צילום: בן קלמר)
אולי בלי ניסיון באגרוף, אבל בהחלט למודת קרבות. דפני ליף (צילום: בן קלמר)

הערב יחולק לשני סבבים, החלק הפותח של האירוע יחל בשעה 17:45 ויציע תחרויות של ילדים ובני נוער. במסגרת חלק זה יתחרו לראשונה ילדות בטווח גילים של 10-11. הסבב השני יחל בשעה 19:00 ויציע תחרויות מתאגרפים מנוסים ברמה גבוהה, המכוונים להתחרות כמקצוענים בעתיד. וכן, מי שתנחה את האירוע ותכריז על כניסת המתאגרפים היא דפני ליף, ממובילות המחאה החברתית ב-2011. מוזר? אולי, אבל כזה הוא עולמנו.

May be an image of 5 people, people standing, indoor and text

באירוע תשתתף גם פיינר עצמה, הישראלית הראשונה שזכתה בתואר אלפות העולם באגרוף. בין המתאגרפים הבולטים שישתתפו בתחרויות ניתן למצוא את רום הירשמן, אנדריי בורדיוג ואת הראל דהן. האחרון החל את דרכו המקצועית אצל פיינר לפני כ-11 שנה ואובחן כילד הסובל מהפרעות קשב וריכוז המקשות על התנהלותו היום יומית. כיום הוא מסיים קורס מדריכי אומנויות לחימה, מאמן בעצמו קבוצות ילדים ומעביר את מיטב המיומנות שרכש לדור הצעיר. ואם זה לא הפי אנד יש לנו אגרוף בשבילכם.