בר יין ואוכל אינטימי במחירים נגישים נפתח במתחם שרונה

בר היין House of Kterina נפתח במיקום אינטימי במתחם שרונה. בתפריט: יינות מגוונים במחירים נגישים ותפריט אוכל שנבנה על ידי השף יוגב ירוס

האוס אוף קתרינה (צילום: בועז לביא)
האוס אוף קתרינה (צילום: בועז לביא)

תכירו את House of Kterina, בר יין קטן, באחד הבתים הוותיקים במתחם שרונה. מתחת למבנה העתיק עובר מרתף ששימש את דיירי הבית. גינה קטנה ומעוצבת בחזית המבנה מובילה לכניסה צדדית, שמובילה למרתף ששומר בקפידה והוסב לבר יין אינטימי. את חלל המקום מעטרים שלל חפצי נוי ועתיקות, כולם למכירה, שנאצרו בקפידה על ידי האדריכל והיזם ניר רן, מבעלי המקום. החלל נחלק לשני חללים אינטימיים, באחד ממוקם בר קטן ובו שישה מקומות ישיבה ובשני מערה אינטימית המוארת בנרות. תפריט האוכל של המקום נבנה על ידי השף יוגב ירוס (מ"ליטל איטלי" הסמוכה) ומציע מגוון מנות, בין קטנות לבינוניות, שנועדו להשלים את חוויית השתייה במקום.

משלימה את היין. ברוסקטה של האוס אוף קתרינה (צילום: בועז לביא)
משלימה את היין. ברוסקטה של האוס אוף קתרינה (צילום: בועז לביא)

במנות: ברוסקטה קריספית שעליה מונחים נתחי אנשובי ספרדי עם איקרה, ביצה חצי קשה, צנונית ובצל ירוק (36 ש"ח); עוגיית פולנטה עם כמהין, עגבניות צלויות וגבינת פקורינו (38 ש"ח); גרבלקס של סלמון עם שמיר, שברי תפוח אדמה, קרם פרש, עירית ועלי ארוגולה (38 ש"ח) ובוצ'ר של גבינות עם פירות קיץ, ריבה וחמאת זעתר (112 ש"ח). תפריט היין מכיל כ־50 סוגי יין מכל העולם, בקשת מחירים רחבה ונגישה. בכוסות ניתן למצוא למשל ורמנטינו פול מאס מיקב פאי ד'אוק בצרפת (27 ש"ח), שרדונה רכסים מכרם בן זימרה של סגל (47 ש"ח) והוט טו טרוט 14 מיקב הנדס ארצות הברית (34 ש"ח).

House of Katerina

דוד אלעזר 17, 5606557־03, כל יום 19:00־אחרון הלקוחות