איך לצרוח בטלפון ועוד דברים מהממים שמצאנו באינטרנט

קונצרט יפהפה ל-2,292 צמחים, סרטון האולימפיאדה הכי מהפנט שראיתם, מכתב לעצמכם מהעתיד והשיר הכי ארוך בעולם. הכל קורה באינטרנט הזה שלכם

תודה, קורונה. קונצרט ל-2,292 עציצים בבית האופרה בברצלונה
תודה, קורונה. קונצרט ל-2,292 עציצים בבית האופרה בברצלונה
25 ביוני 2020

העתיד: Future Me

"Future Me" מאפשר לשלוח מייל מתוזמן לעצמך מהעתיד. זה פשוט, זה מתוק וזה מרגש. מתנה לאני העתידי. בעת השליחה ניתן לבחור האם המיילים יהיו פרטיים, או יופיעו באתר באופן אנונימי, פתוחים לקריאה לקהל הרחב. 

תרשום תרשום, "לא לשכב עם אמא". מכתב מהעתיד
תרשום תרשום, "לא לשכב עם אמא". מכתב מהעתיד

הסרטון: Concatenation

דחיית האולימפיאדה בעקבות קורונה השאירה את חובבי האירוע צמאים למנה שלהם. הסרטון שיצר דונטו סנסון ((Donato Sansone יכול לעזור במעט לקריז. בעריכה יפהפיה יצר סנסון חיבורים בין מתעמלים, אתלטים, שחיינים ושאר ספורטאים, לכדי רצף תנועתי מהפנט. זה הסרטון השני בסדרה החיבורים שלו, שווה לצפות גם בסרטון הראשון.

החוויה: The Deep Sea

בלי צחוק, The Deep Sea הוא חוויה. בעזרת גלילה יורדים עמוק יותר ויותר בים – עוברים נקודות ציון כמו תמנוני ענק, הנקודה העמוקה ביותר שהגיע צוללן, והנקודה בה אין יותר אור שמש – עד לנקודה העמוקה ביותר באוקיינוס. זה מתחיל עדין והופך לטריפ של ממש. מרתק.

מה שיותר עמוק יותר סיוט. מתוך The Deep Sea
מה שיותר עמוק יותר סיוט. מתוך The Deep Sea

האפליקציה: Scream Club

בפרס האפליקציה הרלוונטית לתקופה זוכה "Scream Club", שמאפשרת לצרוח אל הטלפון כאוות נפשכם ואז לשתף את הקלטה הצרחה עם אחרים. ניתן להאזין לכל הצרחות האחרות, שאמורות לשקף את התסכול, זעם, שעמום וחרדה שמאפיינים את השנה הנוכחית. אכן מועדון צרחות כהלכתו. 

הטוויטר: השיר הארוך בעולם

"השיר הארוך בעולם" הוא רצף המתעדכן בעזרת קוד, של ציוצי טוויטר אקראיים שמתחרזים זה לזה ויוצרים שיר מטורלל וחסר הגיון – אך מוזיקלי באופן מפתיע.

עדיין עדיף על רוב שירי הפופ. השיר הכי ארוך באינטרנט
עדיין עדיף על רוב שירי הפופ. השיר הכי ארוך באינטרנט

הקונצרט: קונצרט חגיגי מול 2292 צמחים בבית האופרה בברצלונה

ביום שני האחרון ציין בית האופרה Gran Teatre del Liceu בברצלונה את הסרת הסגר בספרד בקונצרט חגיגי. מושבי הקהל היה מלאים עד אפס מקום, אך לא בבני אדם – כי אם בצמחים. 2292 צמחים שישבו מול רביעיית המיתרים שביצעה את "כריזנטמות" (חרציות) של פוצ'יני. מטרת המופע הייתה "להציע פרספקטיבה שונה על חזרתנו לפעילות," כתבו המארגנים באתר בית האופרה "פרפסקטיבה שמקרבת אותנו למשהו בסיסי כמו הקשר עם הטבע"

ומה עם הצמחים? לאחר הקונצרט, כל צמח ניתן לעובד של מערכת הבריאות. אהבנו כמו שלא נאהב עוד לעולם.