האזינו: אור בזויות 260 – It's Gonna Be Easy

בלאד אורנג' החדש מושלם, רושין מרפי עם אלבום רביעי חדש, רד אקסס שחררו מיני אלבום מצוין בשיתוף עם C.A.R, להקת Bleached עם להיט פופ-Pאנק ממכר בטירוף ועוד חומר טוב

Bleached - Wednesday Night Melody
Bleached - Wednesday Night Melody
13 ביולי 2016

אור בזויות בפייסבוק. התוכנית משודרת בימי שני ב-13:00 ברדיו הקצה וברדיו הבינתחומי

[tmwdfpad]

Blood Orange – "By Ourselves"

לא יכולתי להתאפק ופתחתי עם שני שירים ברצף מתוך "Freetown Sound" – החדש והשלישי של בלאד אורנג'. האיש מאחורי השם הוא דב היינס, שמצליח באלבום החדש שלו ליצור ארנ'בי פופי גרובי וסקסי בטירוף מבלי לוותר על הנושאים החשובים לו.

Blood Orange – "Augustine"

והנושאים החשובים לו נעים מפמיניזם ודימוי גוף שאפשר לשמוע בספוקן וורד של השיר הקודם, "By Ourselves", דרך גזענות, דת, סקס ועוד. ואילו בשיר הזה, "Augustine", הוא עוסק בגידולו כילד נוצרי, בן לעולה מסיירה לאון שבאפריקה. האלבום הזה הוא של זהות ומחאה וכמו שכתבתי כבר – סקסי ממש למרות הנושאים הכבדים.

Totemo – "Seesaw"

טוטמו סוף סוף שחררה את האי.פי המיוחל שלה, "Desire Path", והוא יפהפה. זה הסינגל הראשון שיצא מתוכו ושאני עדיין אוהב יותר מכל מה שהוציאה עד היום. גולת הכותרת של השיר – הרגע בו היא חוזרת על המילים I'm just reaching for the stars For a good stretch. איזו מלודיה נהדרת.

Shura – "Make It Up"

שורה, מוזיקאית ומפיקה ממוצא אנגלי-רוסי, מערבבת את האייטיז עם הארנ'בי של הניינטיז ועושה מזה משהו לגמרי עכשווי. אחרי כמה סינגלים מוצלחים (שמעו את "Touch" עם טאליב קוולי) יוצא אלבום הבכורה שלה "Nothing's Real". זה מתוכו.

Grimes – "Oblivion"

התאים לי ממש ברצף האינדי־פופי שנוצר פה, מה גם שזה שיר שמלא זמן לא שמעתי. אולי הקטע הכי טוב שגריימס הוציאה עד האלבום האחרון משנה שעברה (שמעו אותו!). "Oblivion" לקוח מתוך "Visions" מ־2012.

Susanne Sundfør – "Fade Away"

כמה כבר אני יכול להשתפך על סוזן "מלכת נורווגיה" סנדפור? הרבה. אבל די, עשיתי את זה המון במשך השנה שעברה, כשהאלבום שלה, "Ten Love Songs", שיצא אז הפך לאלבום ששמעתי יותר מכל אלבום אחר. מת על זה ששיברון לב עושה לי לרקוד.

M83 – "Time Wind" feat. Beck

בק כמו שמעולם לא שמעתם אותו.

Roisin Murphy – "Thoughts Wasted"

סולנית Moloko מוציאה אלבום סולו רביעי, "Take Her Up To Monto", וזה אחד הקטעים היותר הרפתקניים מתוכו. מרפי תמיד לקחה את הפופ האלקטרוני למחוזות מאוד מעניינים. השיר הזה מוקדש לכל מי שאי פעם התקשר לאקסית שלו בזמן שהיה מסטול ממש. או שחזר בתשובה כי טבע בתוך מידע ואז חזר בחזרה. בקיצור, השיר הזה מוקדש לי.

Roisin Murphy – Take Her Up To Monto
Roisin Murphy – Take Her Up To Monto

Thalia Zedek Band – "Afloat"

אמריקאית ובת לישראלים לשעבר, אחת היוצרות היותר מוערכות בסצנת הפוסט־פאנק בארצות הברית. היא הייתה זמרת נויז רוק בשנות ה-80 עם הלהקות Uzi ו-Live Skull, מנהיגת הרכב הגראנג'-בלוז-אינדי המשובח Come בשנות ה-90 ומוזיקאית במיטב המסורת של ניק קייב ולאונרד כהן מאז שנות ה-2000.

Paul Simon – "Wristband"

איך לעזאזל הקול שלו עדיין כל כך שמור ויפה? פול סיימון יצא לשניה החוצה מהבק סטייג', ננעל בחוץ וכשניסה להיכנס בחזרה השומר לא נתן לו – כי לא היה לו את הצמיד הנדרש על היד. שמעו איך סיימון לוקח את התקרית הקטנטנה הזאת ומשליך אותה על עניי אמריקה כולה. מתוך החדש של סיימון – "Stranger To Stranger".

Grumbling Fur – "Acid Ali Khan"

דואו לונדוני מעולה, שהתחיל כהרכב אימפרוביזציה פסיכדלי, עומד להוציא את "Furfour" – האלבום הרביעי שלו, שבו משתתפים גם צ'ארס בולן מלהקת This Heat ואיזובל סולנברגר מ־Bardo Pond.

Grumbling Fur
Grumbling Fur

Doug Tuttle – "A Place for You"

אלבום שני וחדש ליוצר מניו המפשייר שבעבר היה חבר בהרכבי גראז'-psych וכעת הוציא אסופת שירים פסיכדליים שנוגעים בקאנטרי.

Doug Sahm – "It's Gonna Be Easy"

דג נוסף (יש הרבה בים וזה), הפעם מ־1973, יוצר קאנטרי טקסני היפי לאללה.

Bleached – "Wednesday Night Melody"

צמד האחיות ג'ניפר וג'סי קאלווין מלוסאנג'לס עם להיט הPאנק-פופ של הרגע. לא יכול להפסיק לשמוע את זה.

C.A.R. / Red Axes – "Incognito"

רד אקסס הוציאו עכשיו אי.פי חדש ומצוין שנקרא "Caraxes", חיבור בין השם שלהם לזמרת קלואי רונט שפועלת תחת השם C.A.R.

אור בזויות בפייסבוק. התוכנית משודרת בימי שני ב-13:00 ברדיו הקצה וברדיו הבינתחומי