סדרה חדשה של האחים כהן בדרך לנטפליקס

"The Ballad of Buster Scruggs" תעלה בנטפליקס ב-2018 והיא היצירה הראשונה שהאחים כהן כותבים לטלוויזיה. הסדרה תתרחש במערב הפרוע ותהיה בצורה של אנתולוגיה

האחים כהן. צילום: Getty Images
האחים כהן. צילום: Getty Images
10 באוגוסט 2017

הסדרה החדשה שכתבו האחים ג'ואל ואית'ן כהן בדרך לנטפליקס. "The Ballad of Buster Scruggs" מתרחשת במערב הפרוע של ארה"ב ותועבר בצורת אנתולוגיה של סיפורים שונים, בדומה לסדרה "פארגו", שהאחים כהן הפיקו. היא צפויה לעלות למסכים ב-2018.

עוד כתבות מעניינות:
מצעד הסרטים של האחים כהן
20 הסדרות הכי טובות

"הבלדה של באסטר סקראגס", היצירה הראשונה שהאחים כהן כותבים לטלוויזיה, תספר שישה סיפורים שונים שמתרחשים במערב הפרוע. את התפקיד של באסטר, קאבוי מזמר, יגלם טים בלייק נלסון, שכבר שיחק בעבר בסרט של האחים כהן. בשנת 2000 הוא גילם את דלמר אודונל באחד הסרטים הזכורים שלהם, "אחי, איפה אתה?".

מלבד בלייק נלסון, נטפליקס לא אישרו שמות נוספים, אך בתקשורת האמריקאית מזכירים את שמותיהם של ג'יימס פרנקו, זואי קאזאן וראלף אינסון כשחקנים שיופיעו בסדרה.

האחים כהן הם בין יוצרי הקולנוע הבולטים בעשורים האחרונים בארה"ב, שרבים מסרטיהם הפכו לקלאסיקות ולסרטי קאלט, בהם "ביג לבובסקי", "יהודי טוב", "לקרוא ולשרוף", "ברטון פינק" ו"פארגו". האחרון עובד לסדרת טלוויזיה בהשראת הסרט, שעונתה השלישית שודרה לאחרונה.