"האח הגדול" פרק 39: אלי חשף את הצד הנסבל שלו, ומלכת הכיתה חזרה

הפרישה המפתיעה של אלי חשפה את הצד הטוב שלו (הכל יחסי), אביבית נשארה לבד, מירב קיבלה בחזרה את הכתר - וכבר אפשר להמר על המנצח של העונה. "האח הגדול" פרק 39

אלי רומז לאביבית על הפרישה (מתוך "האח הגדול")
אלי רומז לאביבית על הפרישה (מתוך "האח הגדול")
12 באוגוסט 2018

האמת? הפתיע אותנו אלי. הבחור שלאורך כל שהותו בבית הפגין ילדותיות, אימפולסיביות וחוסר אכפתיות לסביבה החליט לעזוב, וזה, בתכל'ס, הדבר הנכון ביותר שעשה מאז שהגיע. הסיבה לפרישה הדרמטית: הוא מרגיש שהוא עומד להתפוצץ, ולכן מחליט לרדת מהרכבת תחנה אחת לפני נקודת הרתיחה. מי שגרמה לו לבעבע מבפנים היא מירב (מהלהיט "אשה-רעה-רוע-רוע-רוע"), שהיהירות והכוחניות המאוסה שלה השתלטה על כל חלקה טובה בבית. "אותו בנאדם יכול להוציא ממני בקלות את הרוע", הסביר אלי והוסיף כי אנשים צבועים יכולים להביא אותו למצבי קיצון (וזו, ביי פאר, שורת הליהוק הטובה ביותר לתוכנית ריאליטי באשר היא).

משהו כנראה עובר עלינו, כי לא רק שאנחנו מפרגנים לעזיבה היזומה שלו, אלא שהוא זוכה אצלנו לכמה נקודות של ריספקט בזכות העובדה שהוא מודה בצד החלש והוותרני שלו, ובכך שהוא יכול להיות רע מאד ולא מעוניין שזה ייצא החוצה. זה כמובן לא תירוץ להתנהגות המכוערת שלו, אבל מודעות עצמית זה חשוב – ובטח כשזה קורה בבית האח הגדול.

בפרקים הקודמים של "האח הגדול":
האם סימה באמת השתנתה?
עכשיו ברור למה אלי לא עף מהבית
במחאת הדיירות לא היה שום דבר פמיניסטי

מי שלקחה את העזיבה שלו קשה היא החברה הטובה אביבית, שנשברת לרסיסים. "אתה משאיר אותי עם הכרישים", היא מזדעקת. היא כנראה התכוונה לכרישות, כי אחרי שישראל, ראש הבית, ואליאב חזרו לדבר עם מירב, היא קיבלה בחזרה את הביטחון העצמי הדוחה שלה ופילסה את דרכה בחזרה לכסא מלכת הכיתה. הטוענת לכתר, דניאל, ממשיכה להתחנף אליה במלוא המרץ, והחנפנית הראשית, אדל שירותי גרירה בע"מ, אף מגדילה ראש ונוטשת את החברה הוותיקה אביבית כדי להסתובב עם המקובלות. גאד, בכיתה ד' נתקלנו בסיטואציות חברתיות מורכבות יותר.

שתיים מהכרישות תוקפות את אביבית במשחק אמת או אמת (כי כידוע, זה בית של אמת). מילא מירב – זה כבר סתם מטרחן, אבל אדל? היא מחליפה צד וטוענת שהיא גמרה איתה משום ש… האמת שלא ממש הבנו. אביבית מציינת בפניה שהיא עצמה לא נתנה לחברות של אדל עם מירב להפוך למכשול ביניהן, לעומת אדל שלא התגברה על החברות של אביבית ואלי. שזה בעצם הסבר מורכב לסיטואציה פשוטה – אדל נגררת אחרי מקור הכח בבית.

באותו משחק אלי ציין בפני מירב שהוא מגדיר אותה כחיה, בגלל שהזדעקה שאביבית נכנסת לה לטריטוריה, ומשחקי טריטוריה זה עניין של חיות. את אדל הוא שאל אם היא חולת ריאליטי, שכן היא מקפצת בין תוכנית לתוכנית. אלגנטי. לקראת העזיבה, כשאלי ואביבית נכנסו לחדר האח, דניאל צעקה לעברם, "יאללה, לכו תעשו קצת הצגה, לכו תקבלו במה". כשאת במגרש של המקובלים, העולם קטן עליך.

עוד בפרק: הדיירים התבקשו לבחור דייר לו יעניקו כרטיס כניסה לגמר. באופן מפתיע, הקרב לא נגמר בנוק-אאוט מוחץ לאליאב, אלא בשוויון בין רועי לישראל. הקהל נדרש להכריע – וישראל הבטיח את מקומו בגמר (ואפילו ויתר על הרכב שהציע לו האח בתמורה לכרטיס הנכסף). אם אנחנו צריכים להמר, אז ישראל לגמרי לוקח את הקופה. מי שהתחיל את דרכו בבית כלאב בוי מושמץ ברומן אסור עם שוגה, הפך לדמות הכי עגולה ומורכבת העונה: הוא קילף מעצמו עוד ועוד שכבות וחשף את סיפור חייו המורכב בצורה מעוררת אהדה וסימפטיה. מגי, שבפרק אמש הגיחה במסוק שחג מעל הבית, הזכירה לכולם שההדחה שלה הייתה הדבר הכי טוב שקרה לישראל.

לא נגענו: ספיישל אלי זרקה

"אני חושב שהיא פח של זבל ואין מה לעשות" (אלי לא מאמין בפוליטיקלי קורקט)

"אני ספוג שהוא מוצף במים" (אלי במחווה לבובספוג?)

"זה נכון שאת חולת טלוויזיה?" (אלי מפנה שאלת תם לאדל)

"יאללה, תוציאו אותה כבר" (אלי מבקש לפנות מהחדר את אביבית, החברה הטובה והבוכייה)

"נשמה, את אישה מניפולטיבית, חד משמעית" (אלי לא שוכח לפתוח במילת חיבה)

עתידות

קאט פייט מכוער בין אביבית לאדל.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד