ככה יצא: אף אחד לא רוצה לראות את המופע של אורן חזן

זה בסדר טיטי, אנחנו בוכים גם בבית. האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
זה בסדר טיטי, אנחנו בוכים גם בבית. האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)

כנראה שבהפקת ״האח הגדול״ באמת ניסו להביא משהו מעבר לאורן חזן, אבל הפרובוקטור בלע להם את כל התוכנית והוא גורר אותה ואת משתתפיה בדרך למטה (והרייטינג מגיב בהתאם)

30 ביולי 2021

מה לעשות שככה יצא, נו. הם באמת ניסו השנה להביא משהו מעבר לאורן חזן. הם הביאו את ג'קי שיעשה שמח, אבל הוא החליט לא להעציב את אישתו והלך; הביאו את דנה רון לקרקר בשכל של כולם, אבל היא ארזה את הכרבולת שלה בבושת פנים אחרי שבועיים (היי, זה פי כמה ממה שהיא החזיקה בהישרדות). הם הביאו את אייל ברקובר כדי שיתמזמז עם אור שפיץ או רומי, אבל בהתלבטות בין השתיים הוא בכלל מעדיף את המראה. הביאו את ג'קו לנגן אבל הוא רוצה לבכות. אז מה לעשות שככה יצא, נו. שיהיה, זה הוא המופע של אורן חזן.

האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)

במהלך השבוע האחרון אורן הספיק לריב עם (קחו אוויר וסתמו ת'אף) דנה, טיטי, רומי, מאיה, מירי, ג'קו, ציפי וברקובר, מה שאומר שבקצב הזה יצטרכו להקדים את הכנסת הדיירים החדשים לעוד שבוע רק כדי להאכיל את המפלצת. כל העולם נגדו, ורק הוא צודק. כולם רוכבים על הגב שלו, עושים עליו סיבוב, מתנכלים לו, מתעללים בו, הוא בכלל המסכן האומלל שלא עשה דבר, מה אתם רוצים? העיקר שבסיום כל ריב הוא יוצא מהחדר עם חיוך מטופש בעודו שר שיר מתריס כזה או אחר. אם ככה חזן מתנהג בגיל 40, אני מרחם על מי שהיה עם הפעוט הזה בגן. אני כמובן מתכוון לכנסת.

האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)

האמת היא שבתחילת העונה שקלתי להתעלם מהיתוש הזה מחמת המיאוס. הרי בפעם שעברה שהוא דרך בבית האח בניסיון להחזיר לעצמו מעט מ-15 דקות התהילה הפוליטית שלו הגאון סיים עם הערה גזענית, וגם הסיבוב הנוכחי הוא בבירור תרגיל שנועד להקפיץ אותו בחזרה לחיים הציבוריים. אבל אני דווקא שמח שהוא חזר, ושמח שהוא זוכה לכל כך הרבה פוקוס, כי אם בפעם הקודמת קיבלנו רק טעימה מכמה חזן אדם בלתי נסבל, הפעם אנחנו זוכים בארוחה מלאה שנדחפת לתוך גרוננו דרך צינור האכלה עבה מדי. אף אחד כבר לא ישכח את הארוחה הזו, ואני מאמין בכנות שאחריה גם אוהבי חזן הגדולים ביותר לא ירצו לקחת ממנו ביס.

האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)

ואולי מה שמשמח אותי הפעם היא העובדה שזה בבירור הגיהנום שלו. הפה הגדול, הנקמנות הקטנה והאופי הבלתי ניתן לריסון תוקעים אותו בלופ טראגי בין תוקף אגרסיבי למתקרבן אולטימטיבי, ועם כמה שהוא אוהב לשחק את המשחק ולהעמיד פנים שהוא שולט בכל הכלים, בפועל הוא פשוט לא מצליח שלא להפסיד. הקהל הנאמן שלו משאיר אותו בבית מספיק זמן כדי שהוא יסבול בכל יום ויחשוף את פניו ברבים, אבל לא מספיק כדי לקחת אותו עד הסוף. וזה מספיק זמן כדי לגרור את כל הבית לריב איתו. לעזאזל, לא היה צריך הרבה יותר משלושה שבועות עבור זה, ואם ישאר רק עוד טיפה אני בטוח שנראה אותו שוב יוצא עם הזנב בין הרגליים אחרי הערה גזענית/מיזוגנית/סוציופטית ומעמיד פני קורבן.

האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)

השאלה היחידה שנותרה בנוגע אליו, אם כך, זה את מי הוא יצליח לגרור מטה יחד איתו. בהתחלה חשבתי שזה יהיה אייל ברקובר שיקלע לתפקיד סנגור השטן, אבל נראה שעם תחפושת הפרח ברקובר גידל זוג עלי כותרת ומאס בג'וב המייאש הזה. דנה רון היתה מועמדת רצינית ליפול בפח שלו, אבל היא הקדימה את חזן ויצאה לגמרי בזכות עצמה. ג'קו הוא המועמד הטבעי ליפול בלשונו, אבל כרגע נראה שהוא עסוק יותר בלעשות פרצוף חמוץ וללטוש עיני כלבלב לעבר טיטי. אבל יש דיירת אחת שלמרבה הצער נראה שחזן הצליח להוריד לרמתו – מאיה בצלאל-עסיס, שהיתה מועמדת לניצחון העונה ועכשיו מועמדת לצעוק על אורן שהוא לא עושה כלים.

האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)

מאיה היא עדיין אחת הדיירות המעניינות ביותר בבית, ולא בטוח שהריב המתמשך עם חזן יעשה לה נזק משמעותי לאורך זמן, אבל ההדחה של חברתה ציפי רומנו צריכה להיות תמרור אזהרה. ציפי בבירור לא עוררה יותר מדי אמפתיה בקרב הצופים עם הפרצוף הקשוח ודיבורי התיקון-אהבה-אחווה, אבל העובדה שנגררה לתוך הטורנדו של חזן דחפה אותה מחוץ לבית. מאיה רחוקה מכך, אבל כל עוד היא ממשיכה להיכנס בחזן חזתית ולהאכיל את הטרול, היא באמת עובדת בשבילו. רק כשכולם באמת יתעלמו מהנודניק לא ישאר לו עם מי לריב והוא יאלץ לעמוד לבדו מול עצמו, ובקרב הזה ברור שיש רק מפסיד אחד. נו, ככה יצא.

האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)
האח הגדול (צילום מסך: רשת 13)