האח הגדול פרק 21: כפיר הוא היחיד שמעניין מבין החדשים

ליאור בטוח שכפיר בא להתנגח בו, ואין כמו לראות גברי אלפא בתחרות השתנות. טוב, לפחות הסיכוי למערכת יחסים בבית קיבל דחיפה מכניסת הדיירים הטריים

למי יש יותר גדול? ליאור וכפיר עושים שרירים (צילום מסך מערוץ 13)
למי יש יותר גדול? ליאור וכפיר עושים שרירים (צילום מסך מערוץ 13)
20 בפברואר 2020

אחרי חצי עונה וחמש הדחות זה קרה, ההדחה שכאבה לי יותר מכולן – אלון. היו לי תקוות רבות לטוקבקיסט הנודניק והקירח הזה. לא לזכייה חס וחלילה, האיש הזה לא יכול לזכות בעוגה ביום ההולדת שלו, אבל מכיון שהספיק לעלות לחצי מהבית על העצבים עוד בערב הכניסה שלו, ואז לחצי הבית השני עוד לפני ארוחת הבוקר שאחרי, הוא יכל להיות הבדיחה החדשה של הבית. אין, מאז שגדי התבגר חסרה לי התחושה של ילדים רצים וצועקים בין הרגליים.

אבל אלון היה ילדותי מדי. הוא נכנס טעון על הכל ועל כולם, ניגש ישר לניר והמתיק חיוך דוחה בזמן שרמז לו שהוא חבר של הצל (אגב, אפשר כבר להפסיק להגיד על הצל שהוא ראפר? האיש לא הוציא מזיקה כבר עשור, וגם לפני כן הוא לא היה ממש ראפר, תאמינו לי).

לא. אלון וניר
לא. אלון וניר

חוסר האיפוק של אלון הוביל בסופו של דבר להדחתו בשל הפרת כללי הבית אחרי שלושה ימים בלבד. אומרים שהוא השתמש במידע מבחוץ, ואני מאמין שנראה את הסיבה בשידור הערב (חמישי), אבל כרגע אני פשוט מניח שהוא סיפר לניר שהצל עכשיו ראש ממשלה וששוברים שתיקה מחויבים עכשיו חוקית לשתוק. זה אלון, אין לו יותר מדי דמיון. ניחא, בסך הכל איבדנו את הזכות לראות אותו מפסיד לניר באינספור ויכוחים וממשיך בחיזור הבלתי אפשרי שלו אחרי חגית, בעידודו של גדי, שעשה הכל חוץ מלהעביר לחגית פתק מאלון עם הכיתוב "אוהבת/לא אוהבת אותי? סמני וי". אולי בכל זאת נשארה בו קצת ילדותיות חיובית.

מה סולם האהבות שלך? חגית וגדי
מה סולם האהבות שלך? חגית וגדי

שאר הדיירים החדשים מצאו את עצמם מתערבבים בקלחת די מהר, חרף החשדנות של הדיירים הוותיקים. אודליה מיהרה לנזוף בכולם על הניקיון והשתלטה על המטבח מהר יותר משגדי הורס חביתה. מעניין אם אמלי מרגישה כאבי פנטום ביד המבשלת. נועם דווקא תפסה מרחק מליאור, כנראה כשהבינה שהוא רוצה לתפוס מרחק ממנה, ונצמדת למקום שבו הכי פחות סביר למצוא אותו – בכל מקום שבו נמצאים ירדן ואדם. שירלי לא עשתה יותר מדי חוץ מלפתוח חזית רכה מאוד מול ליאור אחרי שהעמידה אותו להדחה, ופול הפך בן רגע לאחד הדיירים האהובים בבית, במיוחד על הבנות שנמצאות על הספקטרום שבין לרייר ולחטוף התקף לב מלראות אותו בלי חולצה. חגית, תסגרי את הפה, איך תמצאי לך ככה חתן?

זה לא שכפיר בא לעשות צרות, אלא שהצרות פשוט חגות סביבו. מבלי לעשות באמת שום דבר הוא כבר נצמד לירדן ובעיקר נכנס לליאור לתוך הראש

בזמן שכולם נדבקים ליוסי במטרה ש"יאמץ אותם" (שם קוד: אוהבים אותך בחוץ אז בבקשה תציל אותי), הדייר הטרי היחיד שמראה סימני עניין אמיתיים כרגע הוא כפיר, ברמן לשעבר בחתול והכלב (כפי שנזכרת ירדן ברגע הארה) שגם מכיר את חגית וגם נראה כמו מקרר ועל כן נקרא כך. זה לא שהוא בא לעשות צרות, אלא שהצרות פשוט חגות סביבו. מבלי לעשות באמת שום דבר הוא כבר נצמד לירדן ובעיקר נכנס לליאור לתוך הראש. האמת שזה די מרשים שליאור הצליח לאמוד באופן כמעט מוחלט את מה שכפיר אמר בתעודת הזהות שלו, אבל הפרנויה שלו מעט מוגזמת. הוא מרגיש שכפיר בא להתנגח בו, אבל בפועל כל מה שכפיר רוצה לעשות זה קרב השתנות קלאסי של גברי אלפא. אח, גברי אלפא וחוסר הביטחון האינהרנטי שלהם, אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק.

די כבר למשוך בצמות. תקוה וליאור
די כבר למשוך בצמות. תקוה וליאור

אם יש דבר אחד טוב שיצא מכניסת הדיירים החדשים זה הלחץ שהם הפעילו על מערכת היחסים של תקוה וליאור, שהוציא אותם משלב הקוצי מוצי בידיים, זרק אותם לשלב הקנאות שהקפיץ אותם לעבר שלב המדברים על זה. תקוה קנאה באין-פלרטוט של ליאור עם שירלי, ליאור קינא באין-עניין של תקוה עם כפיר, והאח קינא בניר שיכל לקום ולעזוב את החדר ברגע שצמד החמד התחיל בטקס משיכת הצמות שלו. לפחות זה הוביל לרגע חמוד בכוך הסיגריות עם השיר "הלב שלי" של ישי ריבו והרבה מבטים מלאי משמעות. זה עוד לא אומר שמה שקורה ביניהם זו זוגיות, אבל זה בטוח יותר קרוב לזה ממה שיש בין ירדן לאדם. כלומר, בחייאת, היא קוראת לו ספינג'י.