"האח הגדול" פרק 30: ביג פאקינג דיל, אז אסיף אמר

משימת גוף האדם היא ללא ספק אחת היפות שהיו בבית האח, וגם אחת המבולבלות. ושמישהו בבקשה ירחיק את גדי מאודליה

תקוה ואסיף. חבר'ה, בטלו את החתונה (מתוך "האח הגדול")
תקוה ואסיף. חבר'ה, בטלו את החתונה (מתוך "האח הגדול")
12 במרץ 2020

כיוון שעורכי "האח הגדול" התמקדו במערכת היחסים החמה-קרה של תקוה וליאור, כמעט ושכחתי כמה כייפית יכולה להיות תקוה כשהיא לא מתחת לשמיכות עם ליאור. היא קצת הנוכל החמוד, סוג של אלאדין כזה, שבעזרת שנינותו, אישיותו והחיוך מצליח להתחמק מכל צרה. היה כיף להיזכר בתקוה העצמאית, זו שמחביאה שוקולדים מבלי לשים זין על מי יכעס עליה, ואז נחשפת, מנסה לשחד את אדם עם אותם השוקולדים ומסננת לעברו סדרת עלבונות משעשעים שמסתיימים בבדיחה שמסבכת אותה.

הסיטקום המוצלח הזה היה יכול להסתיים הרבה יותר טוב אילולא היא איבדה עוד באותו הערב את שותפתה לפשע חגית. חובבת הנקניקיות אמנם לא הייתה חשובה יותר מדי לדינמיקה של הבית, אבל כן הייתה מרכיב מהותי בשפיות הזמנית של תקוה, ועדות לכך הגיעה ממש באותו הלילה, כשסיפרה לליאור על השיחה שלה עם אסיף. הרי תכלס, זה לא שהיא שמעה את אסיף משוחח עליה ועל ליאור עם מישהו אחר – אלא הוא אמר את הדברים בשיחה חברית מתוך הרצון שלה לדעת מה הוא חשב עליהם. אז ביג פאקינג דיל, אסיף חושב שהם לא היו מחזיקים מעמד בחוץ. חבר'ה, בטלו את החתונה.

כל מה שאפשר לחשוב עליו הוא הבל הפה מתחת לשמיכה (מתוך "האח הגדול")
כל מה שאפשר לחשוב עליו הוא הבל הפה מתחת לשמיכה (מתוך "האח הגדול")

>> הדרך הנסתרת שבה משפיע האח הגדול על הדיירים

מה שהוא אמר אולי יכול לפגוע, אבל באמת שלא הייתה סיבה לגלגל את הדברים לאוזנו של ליאור. אולי זה קרה כי תקוה רצתה קצת תשומת לב מליאור אחרי הפרידה מחגית, ואולי סתם מכורח ההרגל לספר לו הכל, אבל תקוה עשתה טעות שהיא התחרטה עליה כמעט באופן מיידי. הזעם של ליאור אגב, היה מוצדק מבחינתו, כי ברגע שתקווה מספרת לו דבר כזה כסוד כמוס היא הופכת את זה לעניין. להגנתו, הוא הצליח להתאפק יפה מלהעיר את אסיף באמצע הלילה רק כדי לאיים עליו כמו אל-צ'אפו תימני. לפחות תקוה ידעה לקחת אחריות, הודתה שזו הייתה טעות שלה ועשתה הסכם עם ליאור שכל אחד שומר על השני מלהתפוצץ על אסיף במסיבת הפורים. עוד נראה אם הנסיך הקטן ייצא מזה בשלום.

המשימה הכי יפה בבית האח הגדול
המשימה הכי יפה בבית האח הגדול

המשימה של השבוע היא ללא ספק אחת היפות שהיו בבית האח (כפיים למחלקת הפרופס) ואחת המבולבלות עד כה. אוקיי, אז יוסי ואודליה (סליחה, פרופסור אורפלי ופרופסור סוויסה) נזרקו לכלא בסוויטה שהיא מוח, הקשר היחיד שלהם לעולם החיצון הוא גדי כדורית הדם האדומה העצלנית, ושאר הדיירים הם כדוריות דם לבנות ש… הממ… עושות דברים וזה? מצחצחות את הטוקבקים הכי רכים משיניים ענקיות? אוכלות ארוחה טחונה? טובעות בתחפושות לא נוחות בעליל? מה לעזאזל קורה שם? אני בטוח שגם האיש הענק שהם יצאו מהפה שלו (נקרא לו ג'ף) מבולבל בעצמו.

ניסוי הכלא של סטנפורד (מתוך "האח הגדול")
ניסוי הכלא של סטנפורד (מתוך "האח הגדול")
בשביל 100 שקל? סרייסלי? (מתוך "האח הגדול")
בשביל 100 שקל? סרייסלי? (מתוך "האח הגדול")

את עיקר המשימה, בכל אופן, נראה ככל הנראה רק הערב (חמישי) כשבני המשפחות יצוצו בחדר האח (גם הוא מעוצב מושלם) וירכיבו את רשימת ההדחה. עד אז נסתפק ברפלקס ההקאה של אסיף, בחיבוק האמהי שניר קיבל ובנאום הטוקבקים הצבוע של גיא ולירון. בחייאת, אתם המנחים של האח הגדול. אתם יצרתם את הבלגן הזה, תלמדו מתקוה וקחו קצת אחריות. ושמישהו בבקשה ירחיק את גדי מאודליה. לא כי הוא עומד לרצוח אותה אחרי שתיזזה אותו כל היום – יוסי כבר יגן עליה – אלא כי אם כבר גדי לומד אנטומיה, עדיף שזה יהיה מפי האח הגדול ולא מפי מי שחושבת שתפקיד כדוריות הדם הלבנות הוא "להאיר את הגוף".

>> כל מה שקרה בפרקים הקודמים

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"